Quote from Elias Engqvist on 18 May 2012, 14:17Nä det är korrekt. Dock lär det vara ganska låg alkoholhalt.
Nä det är korrekt. Dock lär det vara ganska låg alkoholhalt.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 14:48Nästan 70 mil på strax över 48 timmar.
Yannis - jag som trott du var nästan omänsklig.
Du kom ju inte ens 50 på 48H.
Runes nordiska rekord ligger på ca. hälften.Sagor är mysiga, men.....
Nästan 70 mil på strax över 48 timmar.
Yannis - jag som trott du var nästan omänsklig.
Du kom ju inte ens 50 på 48H.
Runes nordiska rekord ligger på ca. hälften.
Sagor är mysiga, men.....
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 17:27Slår de Yiannis blir jag lite skeptisk. I min ”löparolymp” finns tre gudar. De heter Yiannis kouros, Jonas Buud och Rune Larsson. Du skall icke hava några gudar jämte dem.
Om det varit tilåtet med fler gudar hade jag funderat på Anton Krupicka, men nu är
Slår de Yiannis blir jag lite skeptisk. I min ”löparolymp” finns tre gudar. De heter Yiannis kouros, Jonas Buud och Rune Larsson. Du skall icke hava några gudar jämte dem.
Om det varit tilåtet med fler gudar hade jag funderat på Anton Krupicka, men nu är
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 18:04Var ej skeptisk.
Christopher McDougall berömd marathonlöpare vidimerar.
Han har väl ej fel?
Var ej skeptisk.
Christopher McDougall berömd marathonlöpare vidimerar.
Han har väl ej fel?
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:12Å andra sidan KG så bygger inte religioner på verifierade fakta.
Å andra sidan KG så bygger inte religioner på verifierade fakta.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:23Helt rätt Per. (t+)
Helt rätt Per. (t+)
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2012, 21:54K-G:
1: I videon sägs det 500miles på en vecka - det blir 686 km på 6D
2: Videon är som jag tidigare skrivit till stora delar hittepå!
3: Christoffer McDougal medverkar men säger inte detta.
4: Videon är gjord av Discovery Channel, Producent Erica M
K-G:
1: I videon sägs det 500miles på en vecka - det blir 686 km på 6D
2: Videon är som jag tidigare skrivit till stora delar hittepå!
3: Christoffer McDougal medverkar men säger inte detta.
4: Videon är gjord av Discovery Channel, Producent Erica M
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 06:14I kommentarerna på Youtube till videoklippet så diskuteras det om alla felsägningar och faktafel i inslaget.Så häng inte upp er för mycket på eventuella världsrekordsdistanser eller om det är John McDoughall (dietisten) eller Chris McDoughall (författaren
I kommentarerna på Youtube till videoklippet så diskuteras det om alla felsägningar och faktafel i inslaget.Så häng inte upp er för mycket på eventuella världsrekordsdistanser eller om det är John McDoughall (dietisten) eller Chris McDoughall (författaren
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:26Tack Mikael, men hur hinner du med allt. Jag är ju fritidsmiljonär, men kommentarer på youtube har jag ej hittills läst. Nu har du gett mig mer att göra. Passa dig i Skövde. 😉
Såsom Sveriges förmodligen värste och av barfotaskofantaster minst omtyckte s
Tack Mikael, men hur hinner du med allt. Jag är ju fritidsmiljonär, men kommentarer på youtube har jag ej hittills läst. Nu har du gett mig mer att göra. Passa dig i Skövde. 😉
Såsom Sveriges förmodligen värste och av barfotaskofantaster minst omtyckte s