Quote from Sissel Svanøe on 29 July 2008, 18:56Klart att du fattade Jessica! Du är ju också tjej 😀
Och Christer, nu blir jag nyfiken. Om det nu bara var mandeln du undrade över; vilken frukt tänkte du på?
Klart att du fattade Jessica! Du är ju också tjej 😀
Och Christer, nu blir jag nyfiken. Om det nu bara var mandeln du undrade över; vilken frukt tänkte du på?
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 19:40Lasse Viren hade faktiskt en härlig löpstil - och du David: nåt bevis för att han skulle ha varit dopad finns ju faktiskt inte!
Det är möjligt att Lasse tänkte sig att nån drog honom uppåt i håret, men den som jag hörde ge detta tips om löpteknik är en be
Lasse Viren hade faktiskt en härlig löpstil - och du David: nåt bevis för att han skulle ha varit dopad finns ju faktiskt inte!
Det är möjligt att Lasse tänkte sig att nån drog honom uppåt i håret, men den som jag hörde ge detta tips om löpteknik är en be
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 19:53Den förbjudna ligger ju nära till hands?
Den förbjudna ligger ju nära till hands?
Quote from Sissel Svanøe on 29 July 2008, 19:58Det var för lätt.
Det var för lätt.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 20:04Det finns inget bevis för att Bjarne Riis var dopad.....
Till saken hör att blodcentrifugtricket var inte förbjudet eller gick att spåra förrän långt senare.
Det finns inget bevis för att Bjarne Riis var dopad.....
Till saken hör att blodcentrifugtricket var inte förbjudet eller gick att spåra förrän långt senare.
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 21:04Meloner är ju en trevlig frukt också!
Meloner är ju en trevlig frukt också!
Quote from Sissel Svanøe on 29 July 2008, 21:32Men Christer då!
Men Christer då!
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 21:35Det är ju du som hela tiden vill ha exempel...
Nu är vi snart framme vid själva El melocotôn!
Det är ju du som hela tiden vill ha exempel...
Nu är vi snart framme vid själva El melocotôn!
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:40La maricón.
La maricón.
Quote from Sissel Svanøe on 29 July 2008, 21:41La macarena?
La macarena?