Quote from ellen olsson on 22 July 2009, 11:33Söndagscyklar? Jag önskar att jag kunde hålla det tempot på mina söndagscyklingar...
Söndagscyklar? Jag önskar att jag kunde hålla det tempot på mina söndagscyklingar...
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 11:51Imorgon ska LA tillkännage namnet på det nya stallet.
Imorgon ska LA tillkännage namnet på det nya stallet.
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 12:28Då ska Cadel Evans tappa mer tid idag?
Då ska Cadel Evans tappa mer tid idag?
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 12:53Liknande olycka hände med min sambo i år på VR, skillnaden var att hon fick TVÄRSTOPP på cykeln och flög in i nästa avgränsningskona som VR och Vägverket har placerat ut.Jag såg hela vurpan så jag vet tyvärr vad en sådant vurpa innebär.
Tre tänder utslagn
Liknande olycka hände med min sambo i år på VR, skillnaden var att hon fick TVÄRSTOPP på cykeln och flög in i nästa avgränsningskona som VR och Vägverket har placerat ut.Jag såg hela vurpan så jag vet tyvärr vad en sådant vurpa innebär.
Tre tänder utslagn
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 12:54sorry käkben ska det var och ingenting annat
sorry käkben ska det var och ingenting annat
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 12:58Nu får Cadel sätta fart om han ska hinna med målgången idag.
Nu får Cadel sätta fart om han ska hinna med målgången idag.
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 14:24Cadel väntar kanske på en ny Canyon?
Den han har verkar ha fått grus i maskineriet.
Cadel väntar kanske på en ny Canyon?
Den han har verkar ha fått grus i maskineriet.
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 14:29känns färdigt både för Evans o Cavendish för i år
känns färdigt både för Evans o Cavendish för i år
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 14:33Jag tror att Cav tar sig igenom och satsar på sista etappen.
Jag tror att Cav tar sig igenom och satsar på sista etappen.
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 14:38Klarar han idag kan han väl kanske vila lite i morgon.. men överlever han lördagen?
Klarar han idag kan han väl kanske vila lite i morgon.. men överlever han lördagen?