Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 16:41Haussler sitter och kör för seger med armvärmarna utanpå tröjärmen och Chavanel har kört med en tydlig glipa mellan armvärmare och tröjärm under hela etappen. Pinsamt.
Haussler sitter och kör för seger med armvärmarna utanpå tröjärmen och Chavanel har kört med en tydlig glipa mellan armvärmare och tröjärm under hela etappen. Pinsamt.
Quote from ellen olsson on 17 July 2009, 16:45Är det inte så att de reglerat värmen genom att dra upp resp. ner ärmarna när de cyklat utför resp. uppför då?
Är det inte så att de reglerat värmen genom att dra upp resp. ner ärmarna när de cyklat utför resp. uppför då?
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 16:57Aaaah en mån ledighet, Tour The France på Tv:n o en kall öl i handen.....Kan det bli bättre? Kom igen nu Cadel
Aaaah en mån ledighet, Tour The France på Tv:n o en kall öl i handen.....Kan det bli bättre? Kom igen nu Cadel
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 20:11Det var den mest ledsamma TdF jag sett hittills. Ett par sekunder skilde de främsta åt fram till idag. Alla dessa underbara berg de kört över men "kanonerna" har inte kunnat/vågat satsa för det varit 4-6 mil kvar till mål efter sista toppen.
Så idag; änt
Det var den mest ledsamma TdF jag sett hittills. Ett par sekunder skilde de främsta åt fram till idag. Alla dessa underbara berg de kört över men "kanonerna" har inte kunnat/vågat satsa för det varit 4-6 mil kvar till mål efter sista toppen.
Så idag; änt
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 20:17Jag tycker att alla som kör TdF får räknas som toppcyklister.
Jag tycker att alla som kör TdF får räknas som toppcyklister.
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 20:21Utom möjligen Yauheni HUTAROVICH, som inte snittade 40km/h på tempot och således inte ens får kalla sig cyklist?
Utom möjligen Yauheni HUTAROVICH, som inte snittade 40km/h på tempot och således inte ens får kalla sig cyklist?
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 20:23Han har nog snittat 40 km/h på tempo vid något annat tillfälle.
Han har nog snittat 40 km/h på tempo vid något annat tillfälle.
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 20:24Alptoppscyklister
Alptoppscyklister
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 21:22Helt övertygad om det - var bara tvungen 😉
Helt övertygad om det - var bara tvungen 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 23:36Oj då Fredrik, då har ju hela TdF förvandlats till en slätetapp med klungspurt. Jag som tycker bäst om bergsetapper. Då kan jag skippa tv:n fram till lördag. (H)
Oj då Fredrik, då har ju hela TdF förvandlats till en slätetapp med klungspurt. Jag som tycker bäst om bergsetapper. Då kan jag skippa tv:n fram till lördag. (H)