Quote from ellen olsson on 21 July 2009, 07:37Det lär bli action idag och imorgon från Saxo Banks sida ändå. De behöver plocka lite tid.
Det lär bli action idag och imorgon från Saxo Banks sida ändå. De behöver plocka lite tid.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:16Grattis Euskatel !!!!
Det har ni jobbat stenhårt för under de gångna dagarna!
Är det inte de som har det minsta budgeten inom Pro Tour lagen?
Grattis Euskatel !!!!
Det har ni jobbat stenhårt för under de gångna dagarna!
Är det inte de som har det minsta budgeten inom Pro Tour lagen?
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 20:05De förstår baskiska.
De förstår baskiska.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:16Fruktansvärt vidrig vurpa av Voigt idag. Jag mådde fan illa när jag såg den.
Fruktansvärt vidrig vurpa av Voigt idag. Jag mådde fan illa när jag såg den.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:25Han verkar ha klarat den kraschen bra efter omständigheterna.
Han verkar ha klarat den kraschen bra efter omständigheterna.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 22:05Ja, den var verkligen riktigt, riktigt läskig. Det snackades om att han var i färd med att plocka upp en flaska när han körde ner i gropen som möjlig orsak. Hann själv inte se detta - någon annan som kan bekräfta eller dementera?
Ja, den var verkligen riktigt, riktigt läskig. Det snackades om att han var i färd med att plocka upp en flaska när han körde ner i gropen som möjlig orsak. Hann själv inte se detta - någon annan som kan bekräfta eller dementera?
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 22:08Ta upp flaska? Det är nog ingen som har sett, mer än i Sumpan.
Ta upp flaska? Det är nog ingen som har sett, mer än i Sumpan.
Quote from ellen olsson on 21 July 2009, 22:15Han var medvetslös ett tag och fördes till sjukhus med helikopter. Lance har twittrat om att han pratat med Fränk Schleck som sade att Voigt var rätt OK.
Han var medvetslös ett tag och fördes till sjukhus med helikopter. Lance har twittrat om att han pratat med Fränk Schleck som sade att Voigt var rätt OK.
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 09:30läste nånstans att han bröt käken, fick hjärnskakning och skrapsår men att han under omständigheterna mår bra ... usch, vilken krasch.
Annars då, det här tar väl Contador? Dagens etapp och sen den berömda Mont Ventoux borde passa honom väl? Dessutom ver
läste nånstans att han bröt käken, fick hjärnskakning och skrapsår men att han under omständigheterna mår bra ... usch, vilken krasch.
Annars då, det här tar väl Contador? Dagens etapp och sen den berömda Mont Ventoux borde passa honom väl? Dessutom ver
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 11:31Snart dags för dagens etapp.
Hoppas att Saxo-Bank trots Voigts fall igår kan samla sig och göra något av denna etappen. Verkar ju som om Contador bara sitter och söndagscyklar i ledingen...
Snart dags för dagens etapp.
Hoppas att Saxo-Bank trots Voigts fall igår kan samla sig och göra något av denna etappen. Verkar ju som om Contador bara sitter och söndagscyklar i ledingen...