Quote from ellen olsson on 9 July 2009, 12:18Det blir inget tröjbyte idag. De som leder resp. kategori kommer att behålla ledningen om de inte kraschar.
Det blir inget tröjbyte idag. De som leder resp. kategori kommer att behålla ledningen om de inte kraschar.
Quote from j sollerman on 9 July 2009, 12:20De ska väl vara bergatröjan som byter ägare isf. Men jag hoppas på Lance idag.
De ska väl vara bergatröjan som byter ägare isf. Men jag hoppas på Lance idag.
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 13:32Rabobanks otur(?) håller i sig Gesink har brutit handleden och klivit av touren och Menchov ligger en bra bit efter redan.
Hur stressad känner sig Cancellara? Hör han genom hotellväggarna hur de bråkar i Astana och räknar lugnt med att de kommer att sprä
Rabobanks otur(?) håller i sig Gesink har brutit handleden och klivit av touren och Menchov ligger en bra bit efter redan.
Hur stressad känner sig Cancellara? Hör han genom hotellväggarna hur de bråkar i Astana och räknar lugnt med att de kommer att sprä
Quote from j sollerman on 9 July 2009, 14:12De är bara media som tror att astana bråkar.
De är bara media som tror att astana bråkar.
Quote from ellen olsson on 9 July 2009, 14:37Media har lurat rätt många men jag är ganska säker på att de inte har några nämnvärda problem internt.
Media har lurat rätt många men jag är ganska säker på att de inte har några nämnvärda problem internt.
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 15:06Pedro Delgado var precis ute i en intervju om Contador och LA.
Pedro Delgado var precis ute i en intervju om Contador och LA.
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 17:45mhm, trevligt. Vad sades i den intervjun då?
mhm, trevligt. Vad sades i den intervjun då?
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 17:47Vad som händer i Astana är det hetaste ämnet i årets TdF.
Vad som händer i Astana är det hetaste ämnet i årets TdF.
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 00:21Helt klart är det bråk i Astana. Armstrong och Contador gillar visst inte varandra så mycket. Här är en länk till Roberto Vaccis logg. Mannen har koll på läget. Mycket intressant läsning finns här. /www.kadens.se/blogs/roberto/index.htm
Janne
Helt klart är det bråk i Astana. Armstrong och Contador gillar visst inte varandra så mycket. Här är en länk till Roberto Vaccis logg. Mannen har koll på läget. Mycket intressant läsning finns här. /www.kadens.se/blogs/roberto/index.htm
Janne
Quote from ellen olsson on 14 July 2009, 05:53http://tinyurl.com/nfuoqr