Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 08:07Ja? Vacchi skrev det lååångt efter att detta togs upp av danska TdF-kommentatorerna.
Ja? Vacchi skrev det lååångt efter att detta togs upp av danska TdF-kommentatorerna.
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 09:28Att det är konkurrans mellan dom två är väl inte konstigt. Hittills har dom båda varit väldigt professionella när det gäller detta. Som sagt så kommer det avgöras i alperna. Om Contador kör ifrån Lance så tror jag att han kommer ta det på rätt sätt och hj
Att det är konkurrans mellan dom två är väl inte konstigt. Hittills har dom båda varit väldigt professionella när det gäller detta. Som sagt så kommer det avgöras i alperna. Om Contador kör ifrån Lance så tror jag att han kommer ta det på rätt sätt och hj
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 10:05Jag trodde det var klart vem som bestämde på 7:e etappen när Contador stack på slutet och LA satt kvar men sen läste/hörde jag också att LA var putt på Contador över tilltaget.
Å andra sidan, så kan LA få vara hur putt&grinig jan vill om det är Contador
Jag trodde det var klart vem som bestämde på 7:e etappen när Contador stack på slutet och LA satt kvar men sen läste/hörde jag också att LA var putt på Contador över tilltaget.
Å andra sidan, så kan LA få vara hur putt&grinig jan vill om det är Contador
Quote from ellen olsson on 14 July 2009, 10:26Contador följde inte planen. Astana hade alla trumf på hand och behövde inte göra något ryck. Planen var att de skulle hålla ett högt tempo. När Contador ryckte så var det en och annan hjälpryttare som aldrig fick göra sitt jobb.
Contador följde inte planen. Astana hade alla trumf på hand och behövde inte göra något ryck. Planen var att de skulle hålla ett högt tempo. När Contador ryckte så var det en och annan hjälpryttare som aldrig fick göra sitt jobb.
Quote from ellen olsson on 14 July 2009, 10:29Michael Rogers funderar över om han ska ta ylletröja idag...
http://twitter.com/mickrogers
Michael Rogers funderar över om han ska ta ylletröja idag...
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 18:02... har det inte gått lite slentrian i TdF nu, ganska platt och så spurtar Cavendish på slutet och vinner ... Sitter vi alla och väntar på Verbier och det så omtalade Mont Ventoux? Är det där det händer... och vad kommer att hända?
... har det inte gått lite slentrian i TdF nu, ganska platt och så spurtar Cavendish på slutet och vinner ... Sitter vi alla och väntar på Verbier och det så omtalade Mont Ventoux? Är det där det händer... och vad kommer att hända?
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 18:03Det blir säkert ändring på det.
Det blir säkert ändring på det.
Quote from ellen olsson on 15 July 2009, 18:24Imorgon är sista etappen för Cav på ett tag.
Imorgon är sista etappen för Cav på ett tag.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 20:59Vet inte varför men det känns som dom andra stallen har fegat ur och försöker inte ens. Dom två senaste loppen är mer förödande än doppingfallen för mitt intresse. Vill man inte vinna en etapp eller?
Någon med insyn i taktiken som kan ge en förklaring?
Vet inte varför men det känns som dom andra stallen har fegat ur och försöker inte ens. Dom två senaste loppen är mer förödande än doppingfallen för mitt intresse. Vill man inte vinna en etapp eller?
Någon med insyn i taktiken som kan ge en förklaring?
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 21:45Pröva att köra i 50 km/h första timmen med vurpor, för lite folk i utbrytning och sedan kan vi diskutera taktik.
Pröva att köra i 50 km/h första timmen med vurpor, för lite folk i utbrytning och sedan kan vi diskutera taktik.