Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 11:52Tack för dina svar Lars! 🙂 Jag får väl fortsätta ha "nej" iklickad då, för tränat hela livet på det sättet har jag inte gjort...
Tack för dina svar Lars! 🙂 Jag får väl fortsätta ha "nej" iklickad då, för tränat hela livet på det sättet har jag inte gjort...
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 17:26Hej igen Lars 🙂
Min klocka låter mig ställa in följande under inställningar: tid, tidsformat, ljud, språk, enheter, samt format. Hittar ingenstans där jag kan ange min maxpuls... min klocka är kanske helt enkelt för enkel i modellen för det? Och kanske d
Hej igen Lars 🙂
Min klocka låter mig ställa in följande under inställningar: tid, tidsformat, ljud, språk, enheter, samt format. Hittar ingenstans där jag kan ange min maxpuls... min klocka är kanske helt enkelt för enkel i modellen för det? Och kanske d
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 17:53Anna jag skulle gissa att din maxpuls ligger kring 200. att komma i närheten av sin maxpuls är så jobbigt att de flesta upplever att man är nära att spy/svimma eller dö;)
Jag har inte gett upp än 😉
gå in på klockans menysystem:
I Inställningar välj lö
Anna jag skulle gissa att din maxpuls ligger kring 200. att komma i närheten av sin maxpuls är så jobbigt att de flesta upplever att man är nära att spy/svimma eller dö;)
Jag har inte gett upp än 😉
gå in på klockans menysystem:
I Inställningar välj lö
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 18:08Hehe, jag mådde faktiskt rätt illa när jag nådde 193, fast jag svimmade ju inte, så kanske där finns lite till att ta av då! 😀
Jag är hemskt ledsen, men det finns inga löpinställningar i menyn på min klocka :(((( Har bläddrat fram och tillbaka och ut oc
Hehe, jag mådde faktiskt rätt illa när jag nådde 193, fast jag svimmade ju inte, så kanske där finns lite till att ta av då! 😀
Jag är hemskt ledsen, men det finns inga löpinställningar i menyn på min klocka :(((( Har bläddrat fram och tillbaka och ut oc
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 21:44då ska jag dubbelkolla, återkommer! Ger inte upp hoppet om en lösning 🙂
då ska jag dubbelkolla, återkommer! Ger inte upp hoppet om en lösning 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 09:41Kollat lite nu, det finns ingen TE eller TrainingEffect i mina .TCX filer, så det är inte så konstigt att FunBeat inte kan importera den 😛
Men i .FIT filerna finns den med, så får importera dem istället
Kollat lite nu, det finns ingen TE eller TrainingEffect i mina .TCX filer, så det är inte så konstigt att FunBeat inte kan importera den 😛
Men i .FIT filerna finns den med, så får importera dem istället
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 09:52Jag är ganska säker på att TE måttet bara finns i 610 och 910XT. Däremot får jag med mina registrerade TE från min klocka (610) när jag väljer att importera min träning från klockan, enligt
1) Importera (tabben)
2) Läs in direkt från din Garmin
3) Läs in
Jag är ganska säker på att TE måttet bara finns i 610 och 910XT. Däremot får jag med mina registrerade TE från min klocka (610) när jag väljer att importera min träning från klockan, enligt
1) Importera (tabben)
2) Läs in direkt från din Garmin
3) Läs in
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 09:57Ah! Tack! Hade missat den importfunktionen, har importerat genom att ladda upp individuella .TCX filer 😛
Ah! Tack! Hade missat den importfunktionen, har importerat genom att ladda upp individuella .TCX filer 😛
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 10:12Misstänkte det, Lars 🙁 Jag klickar bort TE-alternativet i importeraformuläret helt enkelt 🙂
Stort tack för dina oförtrutna försök att hjälpa mig!
Misstänkte det, Lars 🙁 Jag klickar bort TE-alternativet i importeraformuläret helt enkelt 🙂
Stort tack för dina oförtrutna försök att hjälpa mig!
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 12:10Anna , inga problem! Det var kul att grotta ner sig 😛
Anna , inga problem! Det var kul att grotta ner sig 😛