Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hejsan kära löpare!

Nu lanserar vi Team Nordic Trail - Nordens största satsning på trail.

Det kommer att bli löpargrupper i Stockholm i samarbete med Salomon Trail Tour och ett fantastiskt härligt och stort läger i Åre i vår. Bland mycket annat.

Ta

Kommer bli grymt kul 🙂

Anmälningarna har ju redan börjat rassla in.

Mot ett skogstokigt Sverige!! (H) (t+)

Haha, nu väntar jag bara på inbetalningsanvisning! Efter att ha betalat en slant känns det än mer realistiskt att jag faktiskt ska springa traillöpning i grupp! Jag gör inte sådant, men 17 puckar att detta lockade mig till galna beslut! (H:)
Kram,
Jenny

Och jag väntar med spänning på "Funbeatpoliserna". 🙂

Kanonsatsning Miranda! 🙂

Funbeatpoliserna?

Låter spännande 😉

Kan göra Kristina besviken med att säga att jag tycker paketet är prisvärt. Hade jag bott i Stockholm och inte ännu satt några egna löparmål detta året så hade jag nog hoppat på. Sprang Orust Tvärs 27 km, Risveden Terräng 17,8 km och Bohusleden 85 km und

Vill man ha gratis löpsällskap för stiglöpning så kontaktar man närmaste orienteringsklubb. Eller skidklubb. Eller löparklubb.

Kan göra Niklas besviken med att säga att jag tycker paketet är prisvärt - jag också. Som jag skrev tycker jag det är en kanonsatsning.

Mitt inlägg hade inget med upplägget att göra alltså, jag väntade med spänning på den explosion som brukar bli när trå

Jo det var ju det att jag kände mig träffad i din första insinuation, jag gick ju ganska hårt åt RunDay när de försökte sälja sin 6000 kronor paket.