Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 14:55Så var det inte alltså Niklas. 🙂
Så var det inte alltså Niklas. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 17:32Äh rik blir man i andra branscher, jag vill att folk ska springa!!
Har bloggat om min löpning i 4 år med intresset att inspirera människor till att springa. Jag jobbar som löpcoach för att peppa och vägleda, och sagt, min ambition är att få fler ut i spå
Äh rik blir man i andra branscher, jag vill att folk ska springa!!
Har bloggat om min löpning i 4 år med intresset att inspirera människor till att springa. Jag jobbar som löpcoach för att peppa och vägleda, och sagt, min ambition är att få fler ut i spå
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 19:39Även jag tycker att det är prisvärt, för egen del hade jag ändå tänkt springa Stockholm Trail och har även funderat på Hellas trail. Man får dessutom många träningspass för pengarna.
Jag föreslog ju i en annan tråd att man skulle starta en tråd om Team N
Även jag tycker att det är prisvärt, för egen del hade jag ändå tänkt springa Stockholm Trail och har även funderat på Hellas trail. Man får dessutom många träningspass för pengarna.
Jag föreslog ju i en annan tråd att man skulle starta en tråd om Team N
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 20:06Härligt!
Helt rätt i tider då shopping och stress har blivit helgnöje.Har själv tillbringat de senaste tre årens sommarsemester springandes i fjällen, otroligt stärkande både för kropp och själ.
Lycka till.
Härligt!
Helt rätt i tider då shopping och stress har blivit helgnöje.
Har själv tillbringat de senaste tre årens sommarsemester springandes i fjällen, otroligt stärkande både för kropp och själ.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 19:50Då var man anmäld till trailpaketet Stockholm. Ser fram emot att pressa i grupp tisdagskvällar från 5:e Mars 😉
Då var man anmäld till trailpaketet Stockholm. Ser fram emot att pressa i grupp tisdagskvällar från 5:e Mars 😉