Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 22:54Jag är helt överväldigad. TACK till både ledare och deltagare!!!
FAAAN VAD ROLIGT VI SKA HA VARJE TISDAG!! (H) (H:)
Jag är helt överväldigad. TACK till både ledare och deltagare!!!
FAAAN VAD ROLIGT VI SKA HA VARJE TISDAG!! (H) (H:)
Quote from Elias Engqvist on 5 March 2013, 23:20Härligt Mackan, och härligt alla andra också. Hoppas att kunna vara med att leka framöver! Blir det ett stående (eller löpande) evenemang på tisdagar?
Härligt Mackan, och härligt alla andra också. Hoppas att kunna vara med att leka framöver! Blir det ett stående (eller löpande) evenemang på tisdagar?
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 13:42Christer - hoppas vi får se dig där. Jag är sugen på att se de Sense du tjatar så mycket om i verkligheten! 🙂
(Är för övligt själv sugen på Sense Ultra, men dom har en tuff match mot mina Inov-8 Xtalon 212...)
Christer - hoppas vi får se dig där. Jag är sugen på att se de Sense du tjatar så mycket om i verkligheten! 🙂
(Är för övligt själv sugen på Sense Ultra, men dom har en tuff match mot mina Inov-8 Xtalon 212...)
Quote from Elias Engqvist on 6 March 2013, 14:22Ja det ska du få - måste bara kurera min vad - har haft en(?) rejäl muskelbristning där som måste läka först...
Ja det ska du få - måste bara kurera min vad - har haft en(?) rejäl muskelbristning där som måste läka först...
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 15:16Och jag kan intyga att det känns lite i lårmuskelerna idag! Härligt!
Och jag kan intyga att det känns lite i lårmuskelerna idag! Härligt!
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 15:37Malin
jag skriver under på det 🙂
Malin
jag skriver under på det 🙂