Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 14:56Lite positiv återkoppling kan väl inte skada.
Jag gjorde debut på TEC50 i år och tyckte det var fantastiskt bra. Har massa bra tankar om alla underbara funktionärer som hjälpte till och hejade. Ett välförsett matbord som bara lockade mer och mer. Och län
Lite positiv återkoppling kan väl inte skada.
Jag gjorde debut på TEC50 i år och tyckte det var fantastiskt bra. Har massa bra tankar om alla underbara funktionärer som hjälpte till och hejade. Ett välförsett matbord som bara lockade mer och mer. Och län
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 15:20Inte är det väl bara debutanterna som behöver pacers. Maken är anmäld nu och snart börjar den årliga jakten på en pacer. Av nån konstig anledning är det alltid svårt att hitta nån kompis som vill springa några varv mitt i smällkalla natten... Därför är de
Inte är det väl bara debutanterna som behöver pacers. Maken är anmäld nu och snart börjar den årliga jakten på en pacer. Av nån konstig anledning är det alltid svårt att hitta nån kompis som vill springa några varv mitt i smällkalla natten... Därför är de
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 16:12Härligt Gunnar! Ser fram emot att heja fram dig och alla andra efter jag själv kommit imål på 50 miles 🙂
Givetvis är det inte bara debutanterna som ska ha, men de brukar ha minst koll på att det finns, de är ju vårt jobb att informera på plats och via
Härligt Gunnar! Ser fram emot att heja fram dig och alla andra efter jag själv kommit imål på 50 miles 🙂
Givetvis är det inte bara debutanterna som ska ha, men de brukar ha minst koll på att det finns, de är ju vårt jobb att informera på plats och via
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 19:13Jag gör som förra året. Bokat att helgen kommer vara i Täby.
Sedan vad jag gör där bestäms sent.
Räknar kallt med att det blir restplatser/avhopp sista veckorna när en del kommer på att dom skulle visst börja träna oxå. 🙂
Jag gör som förra året. Bokat att helgen kommer vara i Täby.
Sedan vad jag gör där bestäms sent.
Räknar kallt med att det blir restplatser/avhopp sista veckorna när en del kommer på att dom skulle visst börja träna oxå. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 22:32Jag tycker att banan är bra.
Visst, den var inte så kul när det låg två decimeter snöslask på den 2012, men ett torrt år är det nog bästa tänkbara banan. De första varven känns den väldigt plottrig med växlande underlag hela tiden, men när man blir tröt
Jag tycker att banan är bra.
Visst, den var inte så kul när det låg två decimeter snöslask på den 2012, men ett torrt år är det nog bästa tänkbara banan. De första varven känns den väldigt plottrig med växlande underlag hela tiden, men när man blir tröt
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 17:422012 var ett kanonår. Riktigt utmanande och ett historiskt race i min bok. Väder kommer det bli ibland snö ibland inte.
2012 var ett kanonår. Riktigt utmanande och ett historiskt race i min bok. Väder kommer det bli ibland snö ibland inte.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 00:33Läste precis tävlingsberättelse från TEC 2012 ... haha, fy fan säger jag bara (#)
Och blev lite förvånad över att det fortfarande är platser kvar ^^
Läste precis tävlingsberättelse från TEC 2012 ... haha, fy fan säger jag bara (#)
Och blev lite förvånad över att det fortfarande är platser kvar ^^
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 19:47Vi bjuder in er till vår årliga Lucialöpning den 15/12 kl. 10.00, vi möts vid starten i Ensta Krog.
Det bjuds på julmust, glögg, kaffe och som vanligt springer vi 3 varv. Alla är välkomna och givetvis kan man avvika eller ansluta när som innan dessa 3 var
Vi bjuder in er till vår årliga Lucialöpning den 15/12 kl. 10.00, vi möts vid starten i Ensta Krog.
Det bjuds på julmust, glögg, kaffe och som vanligt springer vi 3 varv. Alla är välkomna och givetvis kan man avvika eller ansluta när som innan dessa 3 var
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 08:48Enligt Täby Park är nu alla hotellrummen bokade. Jag försökte boka via deras hemsida men fick bara felmeddelandet "Tidigare Vistelse" varav jag ringde dem nu och fick beskedet att det är fullt.
Hur är kollektivtrafiken till Täby på morgonen?
Enligt Täby Park är nu alla hotellrummen bokade. Jag försökte boka via deras hemsida men fick bara felmeddelandet "Tidigare Vistelse" varav jag ringde dem nu och fick beskedet att det är fullt.
Hur är kollektivtrafiken till Täby på morgonen?
Quote from Jonny Persson on 4 December 2013, 09:44Kollektivtrafiken till Täby är utmärkt. Du kan välja på både tåg och buss och det går nog fyra tåg i timmen och tre bussar i timmen som funkar. Tidsåtgång? Cirka 15-20 minuter med tåg från stan eller buss från Danderyds Sjukhus.
Täby - stan på landet.
Kollektivtrafiken till Täby är utmärkt. Du kan välja på både tåg och buss och det går nog fyra tåg i timmen och tre bussar i timmen som funkar. Tidsåtgång? Cirka 15-20 minuter med tåg från stan eller buss från Danderyds Sjukhus.
Täby - stan på landet.