Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 14:22Jonas: Det är klart man vill 🙂 Ses där!
Jonas: Det är klart man vill 🙂 Ses där!
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 20:24Med tanke på att min muskelbristning inte vill läka så får det bli funktionär istället för att få njuta 16 varv runt den fina banan
Med tanke på att min muskelbristning inte vill läka så får det bli funktionär istället för att få njuta 16 varv runt den fina banan
Quote from Funbeat user on 22 March 2014, 18:57Idag har jag tittat på lite olika alternativ för att springa sista km in till Ensta. På sommarbanan som vi har tänkt att använda ska det fällas träd runt kraftledningsgatan vilket gör att stigen som vi brukar använda kommer troligen att vara ett kalhygge
Idag har jag tittat på lite olika alternativ för att springa sista km in till Ensta. På sommarbanan som vi har tänkt att använda ska det fällas träd runt kraftledningsgatan vilket gör att stigen som vi brukar använda kommer troligen att vara ett kalhygge
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 12:37Episkstart från 2012: https://www.youtube.com/watch?v=lm_eu8MnUW0
Episkstart från 2012: https://www.youtube.com/watch?v=lm_eu8MnUW0
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 13:14Det närmar sig. Precis som Jonas säger blir det två banändringar. Det gäller därför för de som sprungit tidigare att inte gå för mycket på autopilot. Som vanligt kommer banan att vara tydligt snitslad och skogspartierna reflexmarkerade.
1) Det blir somm
Det närmar sig. Precis som Jonas säger blir det två banändringar. Det gäller därför för de som sprungit tidigare att inte gå för mycket på autopilot. Som vanligt kommer banan att vara tydligt snitslad och skogspartierna reflexmarkerade.
1) Det blir somm
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 13:15På lördag kl 08:45 ska jag springa 2 varv på banan tempot blir runt 5:45 min/km.
På lördag kl 08:45 ska jag springa 2 varv på banan tempot blir runt 5:45 min/km.
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 21:37Inser nu när jag läser PM att jag missat en del grejer, som att hästar och tåg förekommer på banan. Hur ofta går tågen?
Inser nu när jag läser PM att jag missat en del grejer, som att hästar och tåg förekommer på banan. Hur ofta går tågen?
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 07:39Cirka 15-30 min mellan tågen. Det är 2 passager av järnvägen per varv. På natten går det inga vanliga tåg med det kan vara servicetåg som är ute så det gäller att vara uppmärksam.
Cirka 15-30 min mellan tågen. Det är 2 passager av järnvägen per varv. På natten går det inga vanliga tåg med det kan vara servicetåg som är ute så det gäller att vara uppmärksam.
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 08:50Jag tog en runda igår em och såg de nya reflexmarkeringarna. Dock tappade jag bort mig strax innan kraftledningen skulle passeras c:a 400 m efter Havrevägens slut. Kommer banan att snitslas redan innan kommande helg? Finns det alternativt en gps-plott man
Jag tog en runda igår em och såg de nya reflexmarkeringarna. Dock tappade jag bort mig strax innan kraftledningen skulle passeras c:a 400 m efter Havrevägens slut. Kommer banan att snitslas redan innan kommande helg? Finns det alternativt en gps-plott man
Quote from Jonny Persson on 3 April 2014, 08:57Vad det gäller tågen så ligger den första passagen precis vid en kurva och där gäller det att vara uppmärksam. Tågen kommer rätt snabbt från osynligt till synligt. Det har inte skett några tillbud men jag har fått höra av närboende att det varit några väl
Vad det gäller tågen så ligger den första passagen precis vid en kurva och där gäller det att vara uppmärksam. Tågen kommer rätt snabbt från osynligt till synligt. Det har inte skett några tillbud men jag har fått höra av närboende att det varit några väl