Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 13:40Jag håller på att kolla upp detta återkommer när jag har pratat med hotellet.
Jag håller på att kolla upp detta återkommer när jag har pratat med hotellet.
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 13:54Nu ska det finnas fler rum. Ring till hotellet och boka.
Nu ska det finnas fler rum. Ring till hotellet och boka.
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 23:23Inte riktigt mogen för TEC ännu, men det där med Luciaspringning låter skoj och eftersom alla tydligen var välkomna så jag dyker nog upp på söndag och kan ev. få med mig ett par träningskompisar också. Vet inte om det blir tre varv, men ett par varv skall
Inte riktigt mogen för TEC ännu, men det där med Luciaspringning låter skoj och eftersom alla tydligen var välkomna så jag dyker nog upp på söndag och kan ev. få med mig ett par träningskompisar också. Vet inte om det blir tre varv, men ett par varv skall
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 21:05Stort tack för dagens rundvisning och proviant.
Blev två varv, så bara att upprepa det fyra gånger så är sprintdistansen gjord. 🙂
Stort tack för dagens rundvisning och proviant.
Blev två varv, så bara att upprepa det fyra gånger så är sprintdistansen gjord. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 22:09Kul att så många dök upp.
Men just nu har jag inte kul
då jag har upptäckt att min hemnyckelknippa är borta 🙁Rätt många nycklar i en mycket sliten läderpung.
Om någon har vägarna förbi Ensta men risken är liten att det var där jag tappade dom.
Kul att så många dök upp.
Men just nu har jag inte kul
då jag har upptäckt att min hemnyckelknippa är borta 🙁
Rätt många nycklar i en mycket sliten läderpung.
Om någon har vägarna förbi Ensta men risken är liten att det var där jag tappade dom.
Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 10:05Jag håller tummarna Jan-Erik att du hittar nycklarna. Eventuellt åker jag ut och handlar idag och kan i så fall svänga förbi parkeringen vid Ensta Krog och leta.
Jag tror jag såg några av er från bussen kl 12:20 när jag var på vägen hem från Växjö. Såg
Jag håller tummarna Jan-Erik att du hittar nycklarna. Eventuellt åker jag ut och handlar idag och kan i så fall svänga förbi parkeringen vid Ensta Krog och leta.
Jag tror jag såg några av er från bussen kl 12:20 när jag var på vägen hem från Växjö. Såg
Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 10:16Förmodligen var det vi. 25-30st.
Tog originalbanan i skogen första varvet och cykelbanan andra.
Borde varit ungefär kl 12 där, Ensta 12:10-12:20
Förmodligen var det vi. 25-30st.
Tog originalbanan i skogen första varvet och cykelbanan andra.
Borde varit ungefär kl 12 där, Ensta 12:10-12:20
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 21:18Vi kör en testlöpning av banan 25/1 kl 10:00. Vi kommer att springa ett gemensamt varv så att alla hittar, därefter så många varv ni känner för. Om det har kommit snö kommer vi att ta en alternativ stig för att inte trampa ner snön. Omklädningsrummen och
Vi kör en testlöpning av banan 25/1 kl 10:00. Vi kommer att springa ett gemensamt varv så att alla hittar, därefter så många varv ni känner för. Om det har kommit snö kommer vi att ta en alternativ stig för att inte trampa ner snön. Omklädningsrummen och
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 21:37vad hærligt med så mycket goo mat=)
vad hærligt med så mycket goo mat=)
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 09:15Det var så otroligt länge sen jag spelade basun så denna chansen måste tas!:-)
Det var så otroligt länge sen jag spelade basun så denna chansen måste tas!:-)