Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar följande lilla notering på TEC:s hemsida: "Resultatlistor kommer så snart tävlingsledaren hunnit vakna till. Han slockade direkt när han han kom hem."

Den sömnen är honom väl förunnad, plus en stor kram på det 🙂

Grymt jobbat alla tjejer och killar. Var mkt imponerad vid mitt besök kl 0220 på söndagsmorgonen.

Tack Jan för samtalet och uppdateringarna, det var gnistrande att kika in er frenesi i depån.

Detta satte helt klart spår i mig och kommer hemskt gärna de

Jag skall absolut inte jämföra min insats med löparna men konstaterade i dag att jag hade stått upp i 24 timmar, det känns i mina knän.
Tack alla löpare för utan er hade jag ingen att hjälpa 🙂

Stackars Janne har ju knappt sovit på en vecka 😛
Alla som var där var helt underbara helt enkelt och Jan-Erik räknas verkligen med i den skaran, en glad själ som gjorde en lite gladare varje gång man såg honom, eller var det bara för att det då var ett m

Tack Janne - kanonbra jobbat!
Själv vek jag ner mig efter bara tolv timmar.

Ni löpare hade ju den "dåliga" vanan att sprida ut er på hela varvet 😉 och var kvar hos oss för länge. Det gjorde att så fort ena var klar så kom nästa. Man hade ingen chans att känna någon trötthet eller att hinna sätta sig ner,
förmodligen därför blev

Vi får skapa en ny variant av tidslopp åt funktionärerna. Vi repar in ett område kring tidskontrollen. Den som håller sig längst inom det området utan att sätta sig ner vinner 😉 Jag är diskvalificerad eftersom jag då och då försvann utanför kontrollområd

Jag blir nog ensam på den tävlingen för Staffan sprang ett antal varv.
Allvarligt talat så borde man som funk byta av med att ta något varv emellanåt som pacer bara som omväxling och få röra på bena, kanse något att tänka på 🙂

Så brukar jag alltid säga - innan, Janne. Men sedan vägrar jag släppa tidsschemat. Du är den ende jag vågat lita på!

Jag håller med dig, Jan-Erik! Har aldrig känt mig så misshandlad i kroppen efter ett lopp. Och då stod jag ändå bara ut i åtta timmar. Vilket återigen bara bevisar en sak, att kroppen är gjord för rörelse, och då räcker det inte att jogga mellan tält och