Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 21:56Lena: Förmodar att jag har samma inställning, hade oerhört svårt att släppa pappret ens för en liten stund och då inte till någon annan, utan bara på bänken klart inom räckhåll. 😉
Fredrika: man är en kluven person, klart man vill springa men har jag best
Lena: Förmodar att jag har samma inställning, hade oerhört svårt att släppa pappret ens för en liten stund och då inte till någon annan, utan bara på bänken klart inom räckhåll. 😉
Fredrika: man är en kluven person, klart man vill springa men har jag best
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 22:06Har lagt ut text om loppet,
http://www.teamfakta.se/?TitelID=429
och bilder från loppet.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=441
Saknar som vanligt bildtexter, de kommer under sommaren/hösten (realist 🙂 ).
Har lagt ut text om loppet,
http://www.teamfakta.se/?TitelID=429
och bilder från loppet.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=441
Saknar som vanligt bildtexter, de kommer under sommaren/hösten (realist 🙂 ).
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 12:57Har inte tävlingsledaren sovit färdigt snart. Tom deltagarna börjar snacka om att börja springa efter helgens prövningar 😉
Egentligen har jag full förståelse även om det dröjer, jag är bara så nyfiken på att se hela resultatlistan!
Har inte tävlingsledaren sovit färdigt snart. Tom deltagarna börjar snacka om att börja springa efter helgens prövningar 😉
Egentligen har jag full förståelse även om det dröjer, jag är bara så nyfiken på att se hela resultatlistan!
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 13:24Jag väntar också ivrigt på resultatet även om jag vet att jag sprang i mål sist av alla. Det skulle vara kul att veta den exakta tiden för målgången 🙂
Jag har skrivit om hur jag upplevde detta lopp. Det blev en lång text, men det var ett lååångt lopp ;
Jag väntar också ivrigt på resultatet även om jag vet att jag sprang i mål sist av alla. Det skulle vara kul att veta den exakta tiden för målgången 🙂
Jag har skrivit om hur jag upplevde detta lopp. Det blev en lång text, men det var ett lååångt lopp ;
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 13:48>Jag har skrivit om hur jag upplevde detta lopp. Det blev en lång text, men det var ett lååångt lopp
Jippie!!! Jag har tryckt Refresh på din bloggsida i två dagar nu 😀
Och, stort grattis naturligtvis. Du är en hjältinna!
>Jag har skrivit om hur jag upplevde detta lopp. Det blev en lång text, men det var ett lååångt lopp
Jippie!!! Jag har tryckt Refresh på din bloggsida i två dagar nu 😀
Och, stort grattis naturligtvis. Du är en hjältinna!
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 13:50Nu har jag läst Liselott.
Helt fantastiskt! (t+)
Grattis till en storartad prestation!
När jag läser din beskrivning blir jag väldigt inspirerad, men också lite nedstämd över att jag inte var med.
Jag längtar verkligen tills jag får genomföra ett 100
Nu har jag läst Liselott.
Helt fantastiskt! (t+)
Grattis till en storartad prestation!
När jag läser din beskrivning blir jag väldigt inspirerad, men också lite nedstämd över att jag inte var med.
Jag längtar verkligen tills jag får genomföra ett 100
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 20:02Kolla upp i ultrasweden.....massa feta lopp.:-)
Kolla upp i ultrasweden.....massa feta lopp.:-)
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 20:29Nu har arrangörerna sovit ut tillräckligt för att våga hantera siffror. Preliminära resutlat finns nu utlagda.
Nu har arrangörerna sovit ut tillräckligt för att våga hantera siffror. Preliminära resutlat finns nu utlagda.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 21:19Jag hittar inga resultat på hemsidan, är jag blind?
Edit: Nä, men inte uppdaterat sidan... F5 löste det problemet 🙂
Jag hittar inga resultat på hemsidan, är jag blind?
Edit: Nä, men inte uppdaterat sidan... F5 löste det problemet 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 18:58Brrr, det blåser, snöar och är iskallt idag.
Vilken enorm tur vi hade med vädret under hela TEC-dygnet! 😀
Brrr, det blåser, snöar och är iskallt idag.
Vilken enorm tur vi hade med vädret under hela TEC-dygnet! 😀