Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Burrrr var rätta ordet. Det känns helt rätt att köra nästa TEC tre veckor senare. Missa inte festen. Boka redan nu in 10-11 april 2010.

Nu ligger förresten också varvtiderna ute på TEC-hemsidan.

Och på TEC-hemsidans nyhetssida ligger länkar till både

Tack ännu en gång Janne så himla bra jobbet, speciellt med vädret. Vet inte vad du fick göra för att snöyran skulle vänta till efter loppet men det var värt det iaf 😀

Har knåpat ihop det jag kommer ihåg av loppet tillsammans med lite bilder.

För de som

Inte behöver du varna ultralöpare för att berättelsen är lång! 😀

Sådana historier kan aldrig bli för långa! 😀 Tack!!

Tack själv
Kommer jag inte att springa själv nästa år, så kommer jag att stå där igen för att skriva ner era tider. 😀

Det var riktigt skoj att vara med och det kanske är en extra speciell känsla när man gör sin första ultra också. Samtidigt blev det min längsta distans någonsin. Känns lite magiskt på något sätt.

Nu är jag så biten så att jag tänker anmäla mig till 100 m

Lena: Haha det är kanske sant 😛
Dig får jag ju inte glömma som höll ställningarna tills Jan-Erik tog över!

Fredrika: Missade att du var där faktiskt... Tror jag hade ansiktet lite för mycket ner mot maten på bordet och var inte tillräckligt klar i skall

Daniel: jag pratade ganska mycket med dig faktiskt, men som jag kommenterade på din blogg så var det kanske inte direkt under någon av dina mest alerta stunder 😉

Nästa gång vi ses är det förhoppningsvis jag som är väck 🙂

Haha vad roligt 😀
Kommer faktiskt inte ihåg ansiktet på någon som stod bakom buffé bordet och hjälpte mig där även om jag utbytte lite ord ibland. Jag får skylla på att jag bara sätt ett par bilder på dig.

Vi kan väl bli väck tillsammans nästa gång istä

Ja, det satsar vi på Daniel! 😀