Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 14:57TEC låter intressant.
Får se hur det ser ut i kalendern vid den tidpunkten 🙂
TEC låter intressant.
Får se hur det ser ut i kalendern vid den tidpunkten 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 17:00Vad roligt tävling och nästan ingen asfalt alls skulle kanske vara något för mig:)
Ser ut att passa bra i kalendern inga andra lopp som krockar, helt klart intressant
Vad roligt tävling och nästan ingen asfalt alls skulle kanske vara något för mig:)
Ser ut att passa bra i kalendern inga andra lopp som krockar, helt klart intressant
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:41Ser ut som en väldigt trevlig bana :-). Jag har bestämt mig för att försöka "springa" 50 miles. Har köpt pannlampa o håller på att planera min träning för denna utmaning o inte minst förbereda mig mentalt. Detta ska bli skitkul!!!!! Ser fram mot alla tips
Ser ut som en väldigt trevlig bana :-). Jag har bestämt mig för att försöka "springa" 50 miles. Har köpt pannlampa o håller på att planera min träning för denna utmaning o inte minst förbereda mig mentalt. Detta ska bli skitkul!!!!! Ser fram mot alla tips
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 22:04Har sprungit båda rundorna många gånger eftersom jag i princip bor på en av dem. Det är mycket fina stigar och minimal risk för lera eller blött underlag.
Har sprungit båda rundorna många gånger eftersom jag i princip bor på en av dem. Det är mycket fina stigar och minimal risk för lera eller blött underlag.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 13:17Hur många tros delta på Skövde 6H helgen innan för att sen ge sig på TEC?
Hur många tros delta på Skövde 6H helgen innan för att sen ge sig på TEC?
Quote from ellen olsson on 19 November 2008, 17:34Helgen innan går Skadiloppet i Bodenmais...
Helgen innan går Skadiloppet i Bodenmais...
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 11:37Häng med på en testspringning av banan.
Samling vid Ensta Krog kl 8 den 14 december. Distansen blir 25 miles. Tempo ca 6 min/km. Andra fartgrupper bildas säkert också.
Medtag egen mat och dryck. Ingen föranmälan behövs.
Välkomna!
Häng med på en testspringning av banan.
Samling vid Ensta Krog kl 8 den 14 december. Distansen blir 25 miles. Tempo ca 6 min/km. Andra fartgrupper bildas säkert också.
Medtag egen mat och dryck. Ingen föranmälan behövs.
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 12:22Åååååh vad jag skulle vilja, men min dotter rider på söndagar kl 9.15, så det är sgs kört. förbaskat!!! Ska se om man jag kan lyckas fixa det... Jösses va sugen jag är!
Åååååh vad jag skulle vilja, men min dotter rider på söndagar kl 9.15, så det är sgs kört. förbaskat!!! Ska se om man jag kan lyckas fixa det... Jösses va sugen jag är!
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 13:14TSM på söndagar, ugh.... 🙁
TSM på söndagar, ugh.... 🙁
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 14:05Få se nu, 25 miles, hur långt kan det bli...
Få se nu, 25 miles, hur långt kan det bli...