Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 15:47400 mil!!!!
400 mil!!!!
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2008, 15:51Eller kan det vara 4
Eller kan det vara 4
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 17:31Hur långt är en mile (enligt Wikipedia):
A mile is a unit of length, usually used to measure distance, in a number of different systems. Its size can vary from system to system, but in each is between one and fifteen kilometers. In English mile most comm
Hur långt är en mile (enligt Wikipedia):
A mile is a unit of length, usually used to measure distance, in a number of different systems. Its size can vary from system to system, but in each is between one and fifteen kilometers. In English mile most comm
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2008, 17:35Alltså 4 mil, 0 km och 233,6 meter...
Alltså 4 mil, 0 km och 233,6 meter...
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 20:13En liten artikel i lokaltidningen har dykit upp 🙂
http://tabydanderyd.se/sport/1.50611
En liten artikel i lokaltidningen har dykit upp 🙂
http://tabydanderyd.se/sport/1.50611
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 23:03Bra artikel och en jättefin bild på dig!
Bra artikel och en jättefin bild på dig!
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 23:32Tackar 🙂
Det är inte ofta man träffar "utomstående" som förstår ultralöpningens tjusning, men jag tror faktiskt reporten gjorde det 🙂
En liten bevakning under loppet gör han troligen också.
Tackar 🙂
Det är inte ofta man träffar "utomstående" som förstår ultralöpningens tjusning, men jag tror faktiskt reporten gjorde det 🙂
En liten bevakning under loppet gör han troligen också.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 06:22Jättebra artikel! Det blev heller ingen "konstig" vinkling som det ibland tenderar att bli i pressen ang dylika arrangemang. Bra reklam för sporten!
Jättebra artikel! Det blev heller ingen "konstig" vinkling som det ibland tenderar att bli i pressen ang dylika arrangemang. Bra reklam för sporten!
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 06:47Jättekul, grattis!! 😀
Och jag håller med om att det var en synnerligen trevlig artikel utan freakinslag. Som det ska vara. Hurra, ultra börjar bli en sport även i pressen!
Jättekul, grattis!! 😀
Och jag håller med om att det var en synnerligen trevlig artikel utan freakinslag. Som det ska vara. Hurra, ultra börjar bli en sport även i pressen!
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 09:10Jag håller med: äntligen en journalist som kan skriva om den här typen av uthållighetsidrott utan att anspela på galnings-vinkeln. Bra artikel och bra reklam!
Jag håller med: äntligen en journalist som kan skriva om den här typen av uthållighetsidrott utan att anspela på galnings-vinkeln. Bra artikel och bra reklam!