Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 13:08Extra anmärkningsvärt är det ju dessutom att en fotbollsspelare visar förståelse för ultralöpning!
Extra anmärkningsvärt är det ju dessutom att en fotbollsspelare visar förståelse för ultralöpning!
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 13:11Ja, du har rätt, det är verkligen han!
Ja, du har rätt, det är verkligen han!
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 23:31Möjligheten att anmäla sig till TEC har nu öppnat. Välkomna! BILD:www.colibri.se/skukuza/smiley4b.bmp
Möjligheten att anmäla sig till TEC har nu öppnat. Välkomna! BILD:www.colibri.se/skukuza/smiley4b.bmp
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 07:49Kul att få prova banan på Söndag. För mig blir det helt nytt att försöka springa med lite lägre tempo för att kunna klara av 50-100 miles i TEC.
Det blir midjeväska med sportdryck, vatten och något ätbart. Rätt kul att ryktena går fort på nätet, bloggad
Kul att få prova banan på Söndag. För mig blir det helt nytt att försöka springa med lite lägre tempo för att kunna klara av 50-100 miles i TEC.
Det blir midjeväska med sportdryck, vatten och något ätbart. Rätt kul att ryktena går fort på nätet, bloggad
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 20:09Smyger med på söndag om inte vädret blir helt okristligt med ihållande nederbörd eller flera minusgrader.
Ses!
🙂
Smyger med på söndag om inte vädret blir helt okristligt med ihållande nederbörd eller flera minusgrader.
Ses!
🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 20:55Lagom när jag börjat få någorlunda ordning på ryggen igen så har jag fått hälsporre oxå så det blir ingen löpning alls för mig på ett tag :@. Jag tror o hoppas TEC blir en succe så att det blir fler chanser att springa långt i Täby. Hoppas ni får kul på
Lagom när jag börjat få någorlunda ordning på ryggen igen så har jag fått hälsporre oxå så det blir ingen löpning alls för mig på ett tag :@. Jag tror o hoppas TEC blir en succe så att det blir fler chanser att springa långt i Täby. Hoppas ni får kul på
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 23:38Tyvärr kommer jag inte med i morgon Söndag, jag for ner i min trapp och slogg i rumpan så jag vågar inte ge mig in på ngn längre löpsträcka då det gör ordentligt ont just nu. Ifall vi kommer att köra någon mer träningsrunda så följer jag gärna med då. MVH
Tyvärr kommer jag inte med i morgon Söndag, jag for ner i min trapp och slogg i rumpan så jag vågar inte ge mig in på ngn längre löpsträcka då det gör ordentligt ont just nu. Ifall vi kommer att köra någon mer träningsrunda så följer jag gärna med då. MVH
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 19:38Gick det bra på TEC-träningen?
Kunde inte komma pga ont i halsen.
Gick det bra på TEC-träningen?
Kunde inte komma pga ont i halsen.
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 20:07Fick tyvärr också avstå i dag. En ljumske krånglar lite så jag vågade mig inte iväg fyra mil.
Fick tyvärr också avstå i dag. En ljumske krånglar lite så jag vågade mig inte iväg fyra mil.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 19:16Testspringningen av TEC-banan i söndags var uppskattad så vi funderar på att kanske göra om det. Vädret kommer att vara en avgörande faktor så det måste i så fall troligen bli på ganska kort varsel.
Gå gärna in på loppets hemsida (http://www.colibri.se/
Testspringningen av TEC-banan i söndags var uppskattad så vi funderar på att kanske göra om det. Vädret kommer att vara en avgörande faktor så det måste i så fall troligen bli på ganska kort varsel.
Gå gärna in på loppets hemsida (http://www.colibri.se/