Quote from Lotta W on 28 March 2007, 08:24En liten kommentar om Aborrbacken: den är "bara" brant i början så det är bättre att gå första biten om man absolut skall gå en bit i den 🙂
En liten kommentar om Aborrbacken: den är "bara" brant i början så det är bättre att gå första biten om man absolut skall gå en bit i den 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 08:41Jag tycker att alla uppförsbackar tar emot. För att kunna springa ända upp så klarar jag inte att lyfta blicken som snabblöparna gör. Jag riktar blicken ner i marken några meter framför mig. Sen tittar jag opp lite snabbt och tar ett riktmärke en bit fram
Jag tycker att alla uppförsbackar tar emot. För att kunna springa ända upp så klarar jag inte att lyfta blicken som snabblöparna gör. Jag riktar blicken ner i marken några meter framför mig. Sen tittar jag opp lite snabbt och tar ett riktmärke en bit fram
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 09:52Nerförsbacke:
Jag får ont i knäna (mitt över patella, kanske något ovanföör) när jag "släpper på" i nerförsbackar, är det då för att jag har fel teknik och låter de ta för mycket kraft?
Finns det något mer att tänka på eller är det "den snabba häldragning
Nerförsbacke:
Jag får ont i knäna (mitt över patella, kanske något ovanföör) när jag "släpper på" i nerförsbackar, är det då för att jag har fel teknik och låter de ta för mycket kraft?
Finns det något mer att tänka på eller är det "den snabba häldragning