Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 13:15Höj höj!
Kul initiativ med. Jag tror att du har mycket att vinna på att lägga in lite styrketräning (framförallt av bålen) samt intervaller i din träning. Kanske låter lite OT men just styrketräning av magen och ryggen tror jag att du skulle ha grym nytt
Höj höj!
Kul initiativ med. Jag tror att du har mycket att vinna på att lägga in lite styrketräning (framförallt av bålen) samt intervaller i din träning. Kanske låter lite OT men just styrketräning av magen och ryggen tror jag att du skulle ha grym nytt
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 16:54Haha ja du Anders, jag ska inte såga utan säga att du säger sanningen! Det vore nog till stor nytta med lite styrketräning. Det är ingen slump att den saknas, jag kan verkligen inte med det! Men i vinter är det det stora projektet. Vi håller på att bygga
Haha ja du Anders, jag ska inte såga utan säga att du säger sanningen! Det vore nog till stor nytta med lite styrketräning. Det är ingen slump att den saknas, jag kan verkligen inte med det! Men i vinter är det det stora projektet. Vi håller på att bygga
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 18:05Håller med Andreas. Upphopp o andra spänst/styrkeövningar kommer att hjälpa dig hålla i kroppen. Sen är det ju aldrig lätt att löpa perfekt när man är trött ...
Håller med Andreas. Upphopp o andra spänst/styrkeövningar kommer att hjälpa dig hålla i kroppen. Sen är det ju aldrig lätt att löpa perfekt när man är trött ...
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 09:51Nepp, det är svårt att hålla tekniken. Men en förutsättning är en stark överkropp som orkar stabilisera löpsteget! Skönt att ni höll med för en gångs skull 😉
Nepp, det är svårt att hålla tekniken. Men en förutsättning är en stark överkropp som orkar stabilisera löpsteget! Skönt att ni höll med för en gångs skull 😉