Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 09:22Jag rensar om det är "knöligt", aldrig annars.
Jag rensar om det är "knöligt", aldrig annars.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 10:18Shit, det verkar ju ganska simpelt.
Tubdäck here I come:-)
Shit, det verkar ju ganska simpelt.
Tubdäck here I come:-)
Quote from Elias Engqvist on 17 August 2011, 14:48Man bör dock inte ställa ner cykeln i gruset då man tagit av tuben 🙂
Man bör dock inte ställa ner cykeln i gruset då man tagit av tuben 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 16:39Det lär man sig efter första försöket, eller?
Det lär man sig efter första försöket, eller?
Quote from ellen olsson on 17 August 2011, 16:41Jag tycker att det är viktigare att inte ställa ner det däcklösa hjulet i gruset. 🙂
Jag tycker att det är viktigare att inte ställa ner det däcklösa hjulet i gruset. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 17 August 2011, 19:39Jaja 🙂
Jaja 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:28Jag har cyklat racer i 4 år (på kanttråd), har aldrig fått punktering. Verkar som ett billigt alternativ. Kommer säkert att få det nu bara för att jag skriver detta.
Jag har cyklat racer i 4 år (på kanttråd), har aldrig fått punktering. Verkar som ett billigt alternativ. Kommer säkert att få det nu bara för att jag skriver detta.
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 10:34Undvik tubdäck om du kör triathlon utan drafting.
Det är bara två saker som gäller: rullmotstånd och luftmotstånd.
Vikten är helt ointressant om man inte behöver klättra, spurta eller markera attacker.Luftmotståndet är inte relaterat till tub eller kan
Undvik tubdäck om du kör triathlon utan drafting.
Det är bara två saker som gäller: rullmotstånd och luftmotstånd.
Vikten är helt ointressant om man inte behöver klättra, spurta eller markera attacker.
Luftmotståndet är inte relaterat till tub eller kan
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 11:19Tack Niclas, det var ungefär så jag trodde. Tubdäck känns väääääldigt avancerat. På min nivå spelar det knappast någon roll. Aerodynamiska hjul däremot kan nog ha en viss betydelse.
Tack Niclas, det var ungefär så jag trodde. Tubdäck känns väääääldigt avancerat. På min nivå spelar det knappast någon roll. Aerodynamiska hjul däremot kan nog ha en viss betydelse.
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 11:22Det är praktiskt att ha mer än ett par hjul. Det känns onödigt att köra med 20´-hjul på vintern.
Det är praktiskt att ha mer än ett par hjul. Det känns onödigt att köra med 20´-hjul på vintern.