Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 20:42Nu var det ramkitet som var det intressanta.
Det går att byta ut grejorna från Thailand.
Nu var det ramkitet som var det intressanta.
Det går att byta ut grejorna från Thailand.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 20:47Tänkte väl det. Men nog är det väl i Malaysia de görs?
Tänkte väl det. Men nog är det väl i Malaysia de görs?
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 20:51Jag är ju inte sååå intresserad av deras produkter så exakt var de görs är (o)intressant.
Billigt är det i alla fall, av någon orsak.
Jag är ju inte sååå intresserad av deras produkter så exakt var de görs är (o)intressant.
Billigt är det i alla fall, av någon orsak.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 20:59"Billigt är det i alla fall, av någon orsak."
Volym.
"Billigt är det i alla fall, av någon orsak."
Volym.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 20:59Va, gillar du inte Shimano? Du kunde ha lurat mig...
Va, gillar du inte Shimano? Du kunde ha lurat mig...
Quote from ellen olsson on 8 October 2008, 21:02Rätt mycket ram för pengarna:
http://www.visomcyklar.se/pc-171-29-argon18-mercury-aero-rpt.aspx
Rätt mycket ram för pengarna:
http://www.visomcyklar.se/pc-171-29-argon18-mercury-aero-rpt.aspx
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 21:04Arbetsmiljö?
Billigt material?
Låga löner?
Volym genom långsam produktutveckling?Många svar, eller?
Arbetsmiljö?
Billigt material?
Låga löner?
Volym genom långsam produktutveckling?
Många svar, eller?
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 21:16Du tänker på volymschampoo-tillverkning!
Du tänker på volymschampoo-tillverkning!
Quote from j sollerman on 9 October 2008, 06:33Något säger mig att david mer än gärna hade trampat runt på look-hojen, även om de satt shimano på (så länge han själv inte hade behövt betala för kalaset).
Något säger mig att david mer än gärna hade trampat runt på look-hojen, även om de satt shimano på (så länge han själv inte hade behövt betala för kalaset).
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 08:10Jag har en del skrot liggande som kan användas på den.
Jag har en del skrot liggande som kan användas på den.