Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 11:37Nope, inte det heller, och det är ungefär samma individer som inte fattar.
Nope, inte det heller, och det är ungefär samma individer som inte fattar.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 11:39">Vissa fattar ändå inte argumenten. "
Lysande argumentationsteknik.
">Vissa fattar ändå inte argumenten. "
Lysande argumentationsteknik.
Quote from ellen olsson on 19 April 2012, 11:52> Nope, inte det heller, och det är ungefär samma individer som inte fattar.
Japp! De som i princip alltid cyklar som om de vore ensamma. Det brukar drälla av dem på motionslopp... (#)
> Nope, inte det heller, och det är ungefär samma individer som inte fattar.
Japp! De som i princip alltid cyklar som om de vore ensamma. Det brukar drälla av dem på motionslopp... (#)
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 12:05Det blir ganska infekterat om någon ska förklara det på individnivå för vederbörande om vilka övningar som vederbörande kan vara med på.
"Övning 1.2. 5. 8 kan du vara med på men annars kan du cykla efter träningsgruppen. Det är bra träning för dig"
Alla
Det blir ganska infekterat om någon ska förklara det på individnivå för vederbörande om vilka övningar som vederbörande kan vara med på.
"Övning 1.2. 5. 8 kan du vara med på men annars kan du cykla efter träningsgruppen. Det är bra träning för dig"
Alla
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 13:25I min klubb (Frosta Multisport) är det väldigt många som bara har tempocykel så vi är lite flexibla när det gäller detta på landsvägsträningarna. Generellt: det är inte ok att ligga och trampa runt i klungan i tempoposition, men är man längst fram är det
I min klubb (Frosta Multisport) är det väldigt många som bara har tempocykel så vi är lite flexibla när det gäller detta på landsvägsträningarna. Generellt: det är inte ok att ligga och trampa runt i klungan i tempoposition, men är man längst fram är det
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 14:11Kör ni bogseringsövningar också?
Kör ni bogseringsövningar också?
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 16:05Hehehe, inte på klubbträningarna, det var på en annan cykeltur 😀
Hehehe, inte på klubbträningarna, det var på en annan cykeltur 😀
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 16:32Ja, det är kanske bättre att vara någon annanstans än på klubbträningenLVG) om man nu måste köra med tempocyklar, MTB, multisportcyklar, bancyklar eller
BILD:http://cykelkliniken.se/Cyklar/FunTrailer/A2paketh%E5llare.jpg
Ja, det är kanske bättre att vara någon annanstans än på klubbträningenLVG) om man nu måste köra med tempocyklar, MTB, multisportcyklar, bancyklar eller
BILD:http://cykelkliniken.se/Cyklar/FunTrailer/A2paketh%E5llare.jpg
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 16:42Jag skulle inte vilja ligga i en stor klunga där alla kör med tempostyre, diskhjul etc. Det blir helt enkelt för farligt.
Jag skulle inte vilja ligga i en stor klunga där alla kör med tempostyre, diskhjul etc. Det blir helt enkelt för farligt.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 20:20Det hade varit kul att se en klunga där alla kör Diskhjul men jag tror inte du behöver oroa dig för det Arvid. Diskhjulen brukar sparas till tävling.
Tempo styre däremot & kör jag & mina vänner ofta i klunga men det upplever jag inte som ett problem så lä
Det hade varit kul att se en klunga där alla kör Diskhjul men jag tror inte du behöver oroa dig för det Arvid. Diskhjulen brukar sparas till tävling.
Tempo styre däremot & kör jag & mina vänner ofta i klunga men det upplever jag inte som ett problem så lä