Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 21:54Behörighet/licens, olika namn på samma sak.
Behörighet/licens, olika namn på samma sak.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 21:59Ja, det finns många stjärnor i cykelsvängen men det var en ny variant av argument.
Ja, det var bättre förr. Då fanns inga "tempocyklar" eller "triathloncyklar".
Ja, det finns många stjärnor i cykelsvängen men det var en ny variant av argument.
Ja, det var bättre förr. Då fanns inga "tempocyklar" eller "triathloncyklar".
Quote from Lena O on 19 April 2012, 22:05tempostyret är ok i klungan så länge man inte använda den.
Känner flera triatleter som kör i klungan med den av den anledning att de orka inte plocka bort den.
Men användning i klungan går bort
tempostyret är ok i klungan så länge man inte använda den.
Känner flera triatleter som kör i klungan med den av den anledning att de orka inte plocka bort den.
Men användning i klungan går bort
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 22:16Jaha?
BILD:http://www.lewasport.se/images/Profile%20Design/Volna.jpg
Jaha?
BILD:http://www.lewasport.se/images/Profile%20Design/Volna.jpg
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 08:22Låt den med tempostyre dra...hela tiden 🙂
Låt den med tempostyre dra...hela tiden 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 08:38Har inte tid att läsa mer nu. Måste ner till BMX-klubben med min tempohoj.
Har inte tid att läsa mer nu. Måste ner till BMX-klubben med min tempohoj.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 09:58Hur skulle det se ut om triatleter tränar tillsammans på tempocyklar? Skulle döda sporten. Alla aktiva skulle förolyckas inom några få år. Fattar ju vem som helst ju.
Man måste också känna dem man cyklar tillsammans med. Precis som när man cyklar i den öv
Hur skulle det se ut om triatleter tränar tillsammans på tempocyklar? Skulle döda sporten. Alla aktiva skulle förolyckas inom några få år. Fattar ju vem som helst ju.
Man måste också känna dem man cyklar tillsammans med. Precis som när man cyklar i den öv
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 11:01dom kracher jag varit med om eller har sett har orsakats utav cyklister på linjecyklar. så ur min synvinkel är det rent skitsnack att hävda att triathleter på tempocyklar är farliga och bara ställer till vurpor.
alla som är skeptiska är varmt välkomna a
dom kracher jag varit med om eller har sett har orsakats utav cyklister på linjecyklar. så ur min synvinkel är det rent skitsnack att hävda att triathleter på tempocyklar är farliga och bara ställer till vurpor.
alla som är skeptiska är varmt välkomna a
Quote from Lena O on 20 April 2012, 11:09Det mår väl vara, men att sitter i tempoställning mitt i en klunga cyklister utan tempostyre är inte det smartaste.
Reaktionstiderna är säkert lika snabb men tiden till broms och svårighetsgraden till att göra en undanflyktsmanöver öka markant!
Det mår väl vara, men att sitter i tempoställning mitt i en klunga cyklister utan tempostyre är inte det smartaste.
Reaktionstiderna är säkert lika snabb men tiden till broms och svårighetsgraden till att göra en undanflyktsmanöver öka markant!
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 11:59Vilken typ av cykel har man när man tränar lagtempo...
Vilken typ av cykel har man när man tränar lagtempo...