Quote from Håkan Öhling on 14 September 2007, 20:36Jag tror nog att Niklas visst har nytta av långa pass. Dels bygger de upp konditionen och ger en grund för fartträningen, dels kommer han förr eller senare att snegla mot triathletens blå band: Ironman och dess 18 mil tempo...
Jag är själv lite nybörjart
Jag tror nog att Niklas visst har nytta av långa pass. Dels bygger de upp konditionen och ger en grund för fartträningen, dels kommer han förr eller senare att snegla mot triathletens blå band: Ironman och dess 18 mil tempo...
Jag är själv lite nybörjart
Quote from Fredrik Närenfors on 14 September 2007, 20:40Visst finns det ofta skäl att hoppa på David. Jag har själv gjort det flera gånger. Mest för att han kommer med putslustiga kommentarer istället för att dela med sig av sitt kunnande.
Men: Den här gången måste jag tillstå att det David kommit med i den h
Visst finns det ofta skäl att hoppa på David. Jag har själv gjort det flera gånger. Mest för att han kommer med putslustiga kommentarer istället för att dela med sig av sitt kunnande.
Men: Den här gången måste jag tillstå att det David kommit med i den h
Quote from Funbeat user on 14 September 2007, 20:53Per Elmsäter:
Jag har alltid varit seriös i mitt tränande och även ibland som person.
Det är bara så jobbigt att sätta ut smileys hela tiden.
Jag visste att du skulle med tiden uppskatta mina inlägg!Keep up the good Work!
Ps. Vi har träffats IRL!
Per Elmsäter:
Jag har alltid varit seriös i mitt tränande och även ibland som person.
Det är bara så jobbigt att sätta ut smileys hela tiden.
Jag visste att du skulle med tiden uppskatta mina inlägg!
Keep up the good Work!
Ps. Vi har träffats IRL!
Quote from Funbeat user on 14 September 2007, 22:12Hej Torbjörn, Niklas och övriga.
"Jag tror nog att Niklas visst har nytta av långa pass."
Nja, jag är inte säker på att Niklas eller du skulle bli så mycket bättre om ni hängde med mig på ett 15-20 mils pass. Visst bygger den upp konditionen och ger en
Hej Torbjörn, Niklas och övriga.
"Jag tror nog att Niklas visst har nytta av långa pass."
Nja, jag är inte säker på att Niklas eller du skulle bli så mycket bättre om ni hängde med mig på ett 15-20 mils pass. Visst bygger den upp konditionen och ger en
Quote from Funbeat user on 14 September 2007, 23:24Torbjörn,
får du inte syra om du startar en cykling utan simning före i samma tempo? Jag kan mycket väl tänka mig att hjärtat går igenom en hel del arbete om det går för fort i växlingen. Från att du legat raklång och simmat och reser du dig upp och sprin
Torbjörn,
får du inte syra om du startar en cykling utan simning före i samma tempo? Jag kan mycket väl tänka mig att hjärtat går igenom en hel del arbete om det går för fort i växlingen. Från att du legat raklång och simmat och reser du dig upp och sprin
Quote from Funbeat user on 14 September 2007, 23:31Målet är helt klart att bli bra framförallt på 2 mil (sprint) och i andra hand 4 mil (olympisk). Jag mottager allt tips. Det verkligen sprutar av dem! Tack!
Målet är helt klart att bli bra framförallt på 2 mil (sprint) och i andra hand 4 mil (olympisk). Jag mottager allt tips. Det verkligen sprutar av dem! Tack!
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 10:15Hej Anders, Niklas och övriga.
Anders om att du får syra om du startar en cykling utan simning före i samma tempo. Beror troligen på att du inte är uppvärmd i tillräcklig utsträckning. Och som jag rekommenderat Niklas är det minst 15 minuter, jag tycker
Hej Anders, Niklas och övriga.
Anders om att du får syra om du startar en cykling utan simning före i samma tempo. Beror troligen på att du inte är uppvärmd i tillräcklig utsträckning. Och som jag rekommenderat Niklas är det minst 15 minuter, jag tycker
Quote from ellen olsson on 15 September 2007, 10:28> Niklas. om målet är att bli bra på "2 mil", tror då att du kör 400, 20 & 10 (sprint)
Snarare 750m-20km-5km om man ska hålla sig till de normala sprintdistanserna. 🙂
> Niklas. om målet är att bli bra på "2 mil", tror då att du kör 400, 20 & 10 (sprint)
Snarare 750m-20km-5km om man ska hålla sig till de normala sprintdistanserna. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 10:33P.E,
jag tänkte på längre distanser. Där kanske det kan vara värt att såsa en minut extra om det gör att man slipper cykla en lång sträcka utan syra. Men korta antar jag att det är fullt ös som gäller, men där får man väl räkna med att köra med syra??
P.E,
jag tänkte på längre distanser. Där kanske det kan vara värt att såsa en minut extra om det gör att man slipper cykla en lång sträcka utan syra. Men korta antar jag att det är fullt ös som gäller, men där får man väl räkna med att köra med syra??
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 15:49Hej
"Niklas. om målet är att bli bra på "2 mil", tror då att du kör 400, 20 & 10 (sprint), (rätta mig om jag har fel)" och tydligen var det fel. Det ska vara 750m-20km-5km om man ska hålla sig till de normala sprintdistanserna. Och tack för denna infor
Hej
"Niklas. om målet är att bli bra på "2 mil", tror då att du kör 400, 20 & 10 (sprint), (rätta mig om jag har fel)" och tydligen var det fel. Det ska vara 750m-20km-5km om man ska hålla sig till de normala sprintdistanserna. Och tack för denna infor