Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 17:28Det där har jag aldrig hört heller Sylvia. Måste berätta för min brorsa för han har också besvär med nagelsvamp, men i hans fall är det bara 1 eller 2 naglar som är drabbade. Skulle gissa att han gärna drar någon nagel eller två för att bli av med skiten
Det där har jag aldrig hört heller Sylvia. Måste berätta för min brorsa för han har också besvär med nagelsvamp, men i hans fall är det bara 1 eller 2 naglar som är drabbade. Skulle gissa att han gärna drar någon nagel eller två för att bli av med skiten
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2011, 17:39Ska kanske tillägga att läkaren var från Persien. 😉
Vi fick det gjort på en vanlig vårdcentral och sonen har idag, ett år efter, helt felfria naglar, men går alltid i badskor i offentliga duschar.
Ska kanske tillägga att läkaren var från Persien. 😉
Vi fick det gjort på en vanlig vårdcentral och sonen har idag, ett år efter, helt felfria naglar, men går alltid i badskor i offentliga duschar.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:03Se där, då fick man ännu en fördom bekräftad - iranier är de bästa läkarna!
Se där, då fick man ännu en fördom bekräftad - iranier är de bästa läkarna!
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2011, 22:04Helt rätt Lena! Denne vågar tänka lite utanför traditionella behandlingsmetoder. Därför är vi listade hos honom, både jag och barnen. Och jag är helnöjd! 🙂
Bara för att fortsätta på Din OT-bana så - han trollar alltid för ungarna när de är hos honom, o
Helt rätt Lena! Denne vågar tänka lite utanför traditionella behandlingsmetoder. Därför är vi listade hos honom, både jag och barnen. Och jag är helnöjd! 🙂
Bara för att fortsätta på Din OT-bana så - han trollar alltid för ungarna när de är hos honom, o
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 23:19Vad du har tur med läkare Sylvia! 🙂 bra!
Min lökare tittad epå mina naglar ( bara 2 små på varje tår) och skrev ut lamisil.
Dock börjar nagalr ser bättre ut då får jga hoppas att jga itne behöva äta tabletterna länge:(
Vad du har tur med läkare Sylvia! 🙂 bra!
Min lökare tittad epå mina naglar ( bara 2 små på varje tår) och skrev ut lamisil.
Dock börjar nagalr ser bättre ut då får jga hoppas att jga itne behöva äta tabletterna länge:(
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 12:14Har ätit terbinafin piller utan problem i nästan 2 år utan problem för det var först då stortånageln vuxit helt ut som svampen inte kom tillbaka.
är nu fri från nagelsvamp sedan ca 7 år.Det var värt varenda piller.
Man skall veta att svamp ger sporer
Har ätit terbinafin piller utan problem i nästan 2 år utan problem för det var först då stortånageln vuxit helt ut som svampen inte kom tillbaka.
är nu fri från nagelsvamp sedan ca 7 år.
Det var värt varenda piller.
Man skall veta att svamp ger sporer
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 12:18låter ofelbart som en mer effektiv metod att dra loss nageln...
låter ofelbart som en mer effektiv metod att dra loss nageln...
Quote from Elias Engqvist on 13 November 2012, 12:26Nu undrar jag lite off topic vad "Civilingeniör i teknisk fysik" heter på spanska!
Nu undrar jag lite off topic vad "Civilingeniör i teknisk fysik" heter på spanska!
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 12:35Vill tipsa om Secuvie Repair Body Lotion mot nagelsvamp. Bara naturliga ingredienser och ger effekt redan efter några dagar (i mitt fall en dag). Använder du den slipper du giftpiller!
http://www.secuvie.se/web/Webbshoppen/Vara_produkter/Secuvie_skin/Sec
Vill tipsa om Secuvie Repair Body Lotion mot nagelsvamp. Bara naturliga ingredienser och ger effekt redan efter några dagar (i mitt fall en dag). Använder du den slipper du giftpiller!
http://www.secuvie.se/web/Webbshoppen/Vara_produkter/Secuvie_skin/Sec
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 20:34Jag åt Terbinafin i 7 månader, längre tid tog det inte för min stortånagel att växa ut. Hade inga som helst problem med dem. Det är över 4 år sedan nu och det har inte kommit tillbaka.
Vet en som provade Nalox som finns på apoteket och det fungerade jätt
Jag åt Terbinafin i 7 månader, längre tid tog det inte för min stortånagel att växa ut. Hade inga som helst problem med dem. Det är över 4 år sedan nu och det har inte kommit tillbaka.
Vet en som provade Nalox som finns på apoteket och det fungerade jätt