Quote from Linnea Persson on 17 December 2012, 21:10Det var längesen jag var här inne nu men tabletterna gav jag mig inte på igen och efter ett tag utan minsta antydan till resultat gav jag upp nagellacket och testade nalox. Nu är nästan alla naglar friska igen men räknar med att få behandla några månader
Det var längesen jag var här inne nu men tabletterna gav jag mig inte på igen och efter ett tag utan minsta antydan till resultat gav jag upp nagellacket och testade nalox. Nu är nästan alla naglar friska igen men räknar med att få behandla några månader
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 11:46Jag kan rekommendera den mest hållbara lösningen, Ta bort skiten :-).
Hade samma problem och tog helt enkelt bort alla naglar och så "dödade" läkaren "tillväxtzonen" för naglarna, så nu är jag nagelfri. Tog ett tag, ca 6-8 veckor innan allt hade läkt ord
Jag kan rekommendera den mest hållbara lösningen, Ta bort skiten :-).
Hade samma problem och tog helt enkelt bort alla naglar och så "dödade" läkaren "tillväxtzonen" för naglarna, så nu är jag nagelfri. Tog ett tag, ca 6-8 veckor innan allt hade läkt ord
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 23:18Borttaget av admin /Olle
Borttaget av admin /Olle
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2013, 09:35Nu är det så att det där är bara ren reklam för du tjänar pengar per klick ...
Nu är det så att det där är bara ren reklam för du tjänar pengar per klick ...
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 23:12"Tog en i fredags och en igår och åkte på typ varenda biverkning som fanns. Led- och muskelvärk, feber och allmän trötthetskänsla, magont och huvudvärk".
Influensa?
"Tog en i fredags och en igår och åkte på typ varenda biverkning som fanns. Led- och muskelvärk, feber och allmän trötthetskänsla, magont och huvudvärk".
Influensa?
Quote from Linnea Persson on 17 October 2013, 08:13Tror helt klart det var tabletterna och inte influensa då det kom precis när jag börjat och nån dag efter jag slutade försvann det.
Tålamod brukar vara min sämsta gren men nu har jag behandlat tårna i princip dagligen i flera års tid och är nu väldigt nä
Tror helt klart det var tabletterna och inte influensa då det kom precis när jag börjat och nån dag efter jag slutade försvann det.
Tålamod brukar vara min sämsta gren men nu har jag behandlat tårna i princip dagligen i flera års tid och är nu väldigt nä