Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo, tävlingsprogrammet visste. Nu vet jag också.
Jag har uppdaterat tävlingsinfon i tråden så snart vet ni andra också.

Skulle ni inte kunna döpa om denna tråd till Terräng-DM/VDM SKÅNE (2009)

Tack! (t+)

Jag har inte riktigt fattat hur det kommer gå till. Jag anmälde mig till 12 km seniorer, men fick besked om att klubben (Heleneholm) också anmält mig till 8 km för veteraner (fyller 35 i år). Tydligen ska jag efter 8 km springa i mål för att bli klockad p

Ja.

Om du är M35 och har medaljchans där ska du förstås satsa på 8 km. (Kolla resultaten från Helsingborg förra helgen, de borde ge en indikation). 12:an kan du ju alltid DNF:a om du inte har lust. Men är du så bra att du har medaljchans i MS ska du förstås s

Om jag fattade rätt skulle banan gå på limhamnsfältet, där vid fotbollsplanerna, intill där Zlatan har sitt hus. Är det inte platt där? Gräs är ju tungsprunget, iofs, men nu har det inte regnat på länge så marken kommer ju inte att vara så mjuk (får man h

Medalj i seniorklassen.. 🙂 Du har väl sett deltagarlistan, det är riktiga monster som är med. Jag skulle gissa att jag kommer botten-3.

Men det var en bra plan, jag ska nog köra hårt 8 km och sen om det känns bra fortsätter jag upp till 12, får jag t

Aha, då tror jag att jag fattar. Är det så att banan kommer vara bakom bågskyttebanan? Där är ju lite kullar. Brant uppför och nedför om jag inte missminner mig. Är då hela banan på havs sidan av cykelvägen?

Jag vet inte exakt hur den går, mer än att start skulle vara ngra hundra emter söder om omklädningsrummen spm ligger mittemot Zlatans villa. Och att varje varv är 2 km, mestadels på gräs och att det skulle vara en krävande bana. Krävande behöver iofs inte