Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 21:49Jag tror det är bäst att öppna försiktigt och känna sig för ett varv...
Jag tror det är bäst att öppna försiktigt och känna sig för ett varv...
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 20:55Kör hårt imorgon. Ser fram emot att se hur fajten mellan Tiger och Anders avlöper.
Kör hårt imorgon. Ser fram emot att se hur fajten mellan Tiger och Anders avlöper.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 08:49Kass i magen: kroppen är alltså på hugget. Verkar bli fint väder också så det ska bli riktigt kul att springa lite.
En fajt med en Tiger?? Det låter inte som fair play 🙂
Kass i magen: kroppen är alltså på hugget. Verkar bli fint väder också så det ska bli riktigt kul att springa lite.
En fajt med en Tiger?? Det låter inte som fair play 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 15:27Fy fanken, det var en sugande bana... men kul var det!
Fy fanken, det var en sugande bana... men kul var det!
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 17:35Ja, den var tungsprungen... Å fy tusan vad blåsigt och kallt det var, jag hade bytt ut till sommargarderoben efter gårdagens värmechock....
Ja, den var tungsprungen... Å fy tusan vad blåsigt och kallt det var, jag hade bytt ut till sommargarderoben efter gårdagens värmechock....
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 18:30När kommer resultatlistan, jag väntar förtvivlat.
När kommer resultatlistan, jag väntar förtvivlat.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 18:44När det gäller fighten mellan mig och Anders verkar den ha fallit ut till min favör, knappt men klart. Resten av resultaten väntar jag också med spänning på, tidigast ikväll nångång skulle jag tippa.
När det gäller fighten mellan mig och Anders verkar den ha fallit ut till min favör, knappt men klart. Resten av resultaten väntar jag också med spänning på, tidigast ikväll nångång skulle jag tippa.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 20:36Bra gjort Tiger. Anders kommer kanske bättre till sin rätt på längre distanser, gärna uppblandat med havsim och hojj.
Bra gjort Tiger. Anders kommer kanske bättre till sin rätt på längre distanser, gärna uppblandat med havsim och hojj.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 23:25Hmm, jag vet inte det... kände mig helt färdig efter jag kommit i mål. Var varken sugen på havssim eller hoj 🙂
Hmm, jag vet inte det... kände mig helt färdig efter jag kommit i mål. Var varken sugen på havssim eller hoj 🙂