Quote from Guest on 16 August 2008, 22:54Hej alla.
Jag har en fråga som ni den vetande massan kanske kan svara på. Jag har under en tid tillbaka läst lite till och från om träning och kost med allt vad det innebär. Jag har nu kommit till en vändpunkt där jag inte bara vill veta hur t.ex. vitami
Hej alla.
Jag har en fråga som ni den vetande massan kanske kan svara på. Jag har under en tid tillbaka läst lite till och från om träning och kost med allt vad det innebär. Jag har nu kommit till en vändpunkt där jag inte bara vill veta hur t.ex. vitami
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 23:04Låter intressant, om något sådant fanns i Göteborg.
Låter intressant, om något sådant fanns i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 01:45Fredrik Pauluns shop i Stockholm (www.pnc.nu) kan nog hjälpa dig. Du kan även kolla med t.ex naturläkare, de kan med hjälp av ett hårstrå analysera vilka vitaminer och mineraler du saknar.
Fredrik Pauluns shop i Stockholm (www.pnc.nu) kan nog hjälpa dig. Du kan även kolla med t.ex naturläkare, de kan med hjälp av ett hårstrå analysera vilka vitaminer och mineraler du saknar.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 04:29Homeopater sysslar med det.
Homeopater sysslar med det.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 07:26Man kan göra detta hos privata läkare/sjukhus. Men det kostar en skön slant, naturligtvis, precis som allt annat som inte är sjukvård och täcks av den allmänna sjukvårdsförsäkringen.
Man kan göra detta hos privata läkare/sjukhus. Men det kostar en skön slant, naturligtvis, precis som allt annat som inte är sjukvård och täcks av den allmänna sjukvårdsförsäkringen.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 11:08Annars kan man göra en hel hälsoundersökning men det kostade mig 1000 kr ,men det är de värt
Annars kan man göra en hel hälsoundersökning men det kostade mig 1000 kr ,men det är de värt
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 16:07Jag har oxå tänkt gjort en sån helundersökning hos min läkare förut men då tyckte jag att det var dyrt med 500kr. Hade glömt bort det men ska nog ta och kolla upp de tror jag.
Jag har oxå tänkt gjort en sån helundersökning hos min läkare förut men då tyckte jag att det var dyrt med 500kr. Hade glömt bort det men ska nog ta och kolla upp de tror jag.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 18:57Oj, bara 500 kr? När jag kollade upp det här i trakten kostade det nästan 2000 kr!
Oj, bara 500 kr? När jag kollade upp det här i trakten kostade det nästan 2000 kr!
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 22:49Oj, det låter som det kan variera ganska mycket med priserna för en hälsoundersökning. Kanske vore en idé att kolla upp vad det kostar här i Linköping också då. Gör man det på hälsovårdscentralen då eller?
PNC är ju också ett bra förslag, men det är syn
Oj, det låter som det kan variera ganska mycket med priserna för en hälsoundersökning. Kanske vore en idé att kolla upp vad det kostar här i Linköping också då. Gör man det på hälsovårdscentralen då eller?
PNC är ju också ett bra förslag, men det är syn
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 11:05Med hårstrån så mäter du vitaminer och mineraler vad jag kommer ihåg. Kanske har ändrat sig sen -93 då jag gjorde det 😉 Fick ett tjog med algpiller, c-vitamin, piller hit och dit. Dyrt och verkningslöst för mig iallafall.
Med hårstrån så mäter du vitaminer och mineraler vad jag kommer ihåg. Kanske har ändrat sig sen -93 då jag gjorde det 😉 Fick ett tjog med algpiller, c-vitamin, piller hit och dit. Dyrt och verkningslöst för mig iallafall.