Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 08:08Den där scannern kom jag i kontakt med för några år sedan när den höll på att lanseras i Sverige. Om den verkligen fungerade borde den väl användas inom hälso- och sjukvården? Med tanke på hur billigt och lätt det är att testa. Men istället prånglar de ut
Den där scannern kom jag i kontakt med för några år sedan när den höll på att lanseras i Sverige. Om den verkligen fungerade borde den väl användas inom hälso- och sjukvården? Med tanke på hur billigt och lätt det är att testa. Men istället prånglar de ut
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 11:11Lena holm 500 kr är inte dyr,det är som rasmus skrev 2000 kr kostar de om jag skulle på citykliniken tillexempel men i lund kostade 1000
Lena holm 500 kr är inte dyr,det är som rasmus skrev 2000 kr kostar de om jag skulle på citykliniken tillexempel men i lund kostade 1000
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 16:28Jo men som jag sa så vet man ju inte hur mkt den undersökningen innehåller. Tyckte det var dyrt då eftersom jag inte träna så mkt och inget jag ville "slösa" pengar på då.
Jo men som jag sa så vet man ju inte hur mkt den undersökningen innehåller. Tyckte det var dyrt då eftersom jag inte träna så mkt och inget jag ville "slösa" pengar på då.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 23:34Hej Christoffer, ok visserligen ett ställe i Sthlm men å andra sidan pålitligt, över 20 olika analyser i grundpaketet men dom har oxå dyrare varianter vad sägs om "Sport"-pketet med mjölksyratröskeltest av den eminente Ulf Haak?
http://friskvardsdoktorn.
Hej Christoffer, ok visserligen ett ställe i Sthlm men å andra sidan pålitligt, över 20 olika analyser i grundpaketet men dom har oxå dyrare varianter vad sägs om "Sport"-pketet med mjölksyratröskeltest av den eminente Ulf Haak?
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 11:08Kristina: Tack! Det var precis något sånt jag var ute efter! Men det var precis som du säger, det är ju i Stockholm tyvärr... och kanske en aningen dyrt. Men som med allt så, smakar det så kostar det.
Fortsätt att komma med tips, jag tror helt klart att
Kristina: Tack! Det var precis något sånt jag var ute efter! Men det var precis som du säger, det är ju i Stockholm tyvärr... och kanske en aningen dyrt. Men som med allt så, smakar det så kostar det.
Fortsätt att komma med tips, jag tror helt klart att
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:08Lena holm jo det är sant ,men hoppas det går bra om du ska göra kontroll
Lena holm jo det är sant ,men hoppas det går bra om du ska göra kontroll
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:14Lars...
Detta företag kan kanske utföra sådana tester åt dig, de finns ju mitt i Göteborg..
www.aktivitus.se
Lars...
Detta företag kan kanske utföra sådana tester åt dig, de finns ju mitt i Göteborg..
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 11:00Anders: Jag har faktiskt tittat lite på den sidan också, men jag tyckte inte att det stod någonting om att mäta olika (t.ex.) vitaminer och mineraler i kroppen (förutom kanske Järn till Hb-värdet). Gör dem sånt också? Annars var det ju klart andra värdefu
Anders: Jag har faktiskt tittat lite på den sidan också, men jag tyckte inte att det stod någonting om att mäta olika (t.ex.) vitaminer och mineraler i kroppen (förutom kanske Järn till Hb-värdet). Gör dem sånt också? Annars var det ju klart andra värdefu
Quote from ellen olsson on 24 August 2008, 14:15Mäta vitaminer och mineraler? Hur skulle det gå till och vad skulle poängen vara? Några timmar eller dagar senare - litet grand beroende på vad du gör - så är ju tillståndet totalt förändrat...
Mäta vitaminer och mineraler? Hur skulle det gå till och vad skulle poängen vara? Några timmar eller dagar senare - litet grand beroende på vad du gör - så är ju tillståndet totalt förändrat...
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 18:55Christoffer... Ärligt talat så vet jag inte exakt vad de testar och så, inte mer än det som står på deras webbsida. Jag har aldrig varit där, ännu. Funderar dock allvarligt på att boka in en större test där under hösten.
Christoffer... Ärligt talat så vet jag inte exakt vad de testar och så, inte mer än det som står på deras webbsida. Jag har aldrig varit där, ännu. Funderar dock allvarligt på att boka in en större test där under hösten.