Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 13:55Ska själv till Bosön (blev rekommenderad att gå dit istället) i nästa vecka. Samma pris 1500.
Ska själv till Bosön (blev rekommenderad att gå dit istället) i nästa vecka. Samma pris 1500.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 19:56Varför betalar man 1500kr för att få ett siffervärde på något som är helt individuellt och som inte säger något om din tid på tex 10k när du helt gratsi kan ta tid på en 10k runda och ha det som jämförelsevärde för dina förbättringar?
Vad vill ni använda
Varför betalar man 1500kr för att få ett siffervärde på något som är helt individuellt och som inte säger något om din tid på tex 10k när du helt gratsi kan ta tid på en 10k runda och ha det som jämförelsevärde för dina förbättringar?
Vad vill ni använda
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 08:04bra fråga!
I mitt liv gör jag dock tusen ologiska saker...gör faktistk ologiska saker varje dag...
Har inget bra svar!
För mycket pengar? 😉
bra fråga!
I mitt liv gör jag dock tusen ologiska saker...gör faktistk ologiska saker varje dag...
Har inget bra svar!
För mycket pengar? 😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 08:13Ok, samma anledning som folk går och gör dyra fettprocentmätningar etc kanske? Man vill se sitt liv i siffror. IQ, EQ, BMI, vikt, fettprocent, VO2Max, Lön, ...
Det som kan kvanitieras kan jämföras 🙂
Ok, samma anledning som folk går och gör dyra fettprocentmätningar etc kanske? Man vill se sitt liv i siffror. IQ, EQ, BMI, vikt, fettprocent, VO2Max, Lön, ...
Det som kan kvanitieras kan jämföras 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 15:37Peter P.: Av den anledningen att jag nu inte har hur mkt tid som helst att träna på och hoppas därför att kunna maximera den tid jag tränar. Tävlade tidigare på elitnivå inom främst skidorientering, men har nu fru, barn, heltidsjobb, villa m.m. och då är
Peter P.: Av den anledningen att jag nu inte har hur mkt tid som helst att träna på och hoppas därför att kunna maximera den tid jag tränar. Tävlade tidigare på elitnivå inom främst skidorientering, men har nu fru, barn, heltidsjobb, villa m.m. och då är
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 17:12Det är bra för att kunna lägga upp sin träning! En person med hög syreupptagningsförmåga behöver t ex träna på en högre intensitet än en person med lägre, för att förbättra sig... annars kanske man tänker "aja det räcker att jag tränar på 60% av VO2R", oc
Det är bra för att kunna lägga upp sin träning! En person med hög syreupptagningsförmåga behöver t ex träna på en högre intensitet än en person med lägre, för att förbättra sig... annars kanske man tänker "aja det räcker att jag tränar på 60% av VO2R", oc