Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 00:32Härlig läsning. Stort grattis till alla som deltog. Vad hände med leif? Mvh d
Härlig läsning. Stort grattis till alla som deltog. Vad hände med leif? Mvh d
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 10:29Det enda regnrelaterade jag hade lite problem med var att jag sprang nästan hela loppet med blöta skor. Plurrade strax efter Stenshuvud och sen en gång till senare. Bytte skor i Sandhammaren men det regnblöta gräset gjorde dem blöta redan efter nån kilome
Det enda regnrelaterade jag hade lite problem med var att jag sprang nästan hela loppet med blöta skor. Plurrade strax efter Stenshuvud och sen en gång till senare. Bytte skor i Sandhammaren men det regnblöta gräset gjorde dem blöta redan efter nån kilome
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 11:04Det är en viss charm att sluta bry sig om blöta skor fyllda med sand. Fanns liksom ingen mening då det fanns väldigt lite att göra åt saken. 🙂
Om två veckor på Vértex Fjällmaraton är det en ännu större utmaning. Man springer över partier som bjuder på 3
Det är en viss charm att sluta bry sig om blöta skor fyllda med sand. Fanns liksom ingen mening då det fanns väldigt lite att göra åt saken. 🙂
Om två veckor på Vértex Fjällmaraton är det en ännu större utmaning. Man springer över partier som bjuder på 3
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 16:44Anders:
Stranden tar aldrig slut och ja det är tufft mentalt eftersom man ser fyren hela tiden men man kommer aldrig närmare. Dessutom går man i en halv måne längs stranden.
Anders:
Stranden tar aldrig slut och ja det är tufft mentalt eftersom man ser fyren hela tiden men man kommer aldrig närmare. Dessutom går man i en halv måne längs stranden.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 18:56Tack för ett fint arr av loppet.
och stort grattis till alla som fullföljde.
Det stämer som Anders skrev helt klart svag i både tanke och kött.
Kommer tillbaka nästa år, då jäv...ar ska jag ta hela sträckan
Tack för ett fint arr av loppet.
och stort grattis till alla som fullföljde.
Det stämer som Anders skrev helt klart svag i både tanke och kött.
Kommer tillbaka nästa år, då jäv...ar ska jag ta hela sträckan
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:15Staffan, vääääärldens längsta strand 🙂
Leif, nästa år springer vi till Malmö efter målgång
Staffan, vääääärldens längsta strand 🙂
Leif, nästa år springer vi till Malmö efter målgång
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 13:38Mina vänner, nu är det dags att ladda upp för The Full Moon Race 2011...som vanligt en lördag med start kl 21.00.
Hoppas på ett lika trevligt startfält som sist även om det verkar som om titelhållarna Stefan och Carl inte kommer till start.
Siktet är in
Mina vänner, nu är det dags att ladda upp för The Full Moon Race 2011...som vanligt en lördag med start kl 21.00.
Hoppas på ett lika trevligt startfält som sist även om det verkar som om titelhållarna Stefan och Carl inte kommer till start.
Siktet är in
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 15:02Inte riktigt bestämt mig ännu. Skall på Aim Challenge helgen innan så det kanske blir lite tajt planeringsmässigt. Om jag känner mig i form kollar jag om det fortfarande finns plats. 🙂
Inte riktigt bestämt mig ännu. Skall på Aim Challenge helgen innan så det kanske blir lite tajt planeringsmässigt. Om jag känner mig i form kollar jag om det fortfarande finns plats. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 22:23Eventuellt hakar jag. Börjar bli sugen på sandlöp. Hur många procent sand/strand är det?
Eventuellt hakar jag. Börjar bli sugen på sandlöp. Hur många procent sand/strand är det?