Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 12:30Jag går och funderar på om jag ska anmäla mig. Väldigt sugen och jag lär vara i godkänd form efter träningsläger i Schweiz några veckor tidigare.
Dock var min förra 50 miles som jag bröt mest segt.När är sista anmälningsdatum?
Jag går och funderar på om jag ska anmäla mig. Väldigt sugen och jag lär vara i godkänd form efter träningsläger i Schweiz några veckor tidigare.
Dock var min förra 50 miles som jag bröt mest segt.
När är sista anmälningsdatum?
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 13:59Knäbäckshusen-delen är nog bara fel på vissa kartor, de från vissa årtal t ex den jag köpte förra året. Har för mig att den är rätt på gps-filen. annars är det ju rätt små skillnader, blir ingen jätteomväg att följa kartan. Men avstickaren in i skogen när
Knäbäckshusen-delen är nog bara fel på vissa kartor, de från vissa årtal t ex den jag köpte förra året. Har för mig att den är rätt på gps-filen. annars är det ju rätt små skillnader, blir ingen jätteomväg att följa kartan. Men avstickaren in i skogen när
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 14:37Nu är vi 10st deltagare..
Jan Hansson
Krister Hansson
Leif Åhlander
Anders Löfgren
Ross Nugent
Zingo Andersson
Karin Armgren
Mikael Forsström
Barbro Nilsson
Boel De Geer
Nu är vi 10st deltagare..
Jan Hansson
Krister Hansson
Leif Åhlander
Anders Löfgren
Ross Nugent
Zingo Andersson
Karin Armgren
Mikael Forsström
Barbro Nilsson
Boel De Geer
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 08:58Jag vet inte om loppet är fullsatt, men jag är väldigt sugen på att återuppleva detta loppet (sprang förra året). Jag har två frågor:
1) Kan man fortfarande anmäla sig?
2) Kan man åka med någon från och till Stockholm?
mvh,
Jag vet inte om loppet är fullsatt, men jag är väldigt sugen på att återuppleva detta loppet (sprang förra året). Jag har två frågor:
1) Kan man fortfarande anmäla sig?
2) Kan man åka med någon från och till Stockholm?
mvh,
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 12:29Nu börjar det kännas nära inpå! Det ser ut som om vi får lite mulet men medvind från start i morgon. Ska därför se till att ha med extra batterier till pannlampan.
Nu börjar det kännas nära inpå! Det ser ut som om vi får lite mulet men medvind från start i morgon. Ska därför se till att ha med extra batterier till pannlampan.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 13:23Man får önska er lycka till ni som ska springa på Skånes sand
Man får önska er lycka till ni som ska springa på Skånes sand
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:32Ja, lycka till alla er som kastar er in i detta äventyr. Det är en respektabel sträcka ni ger er i lag med.
Ja, lycka till alla er som kastar er in i detta äventyr. Det är en respektabel sträcka ni ger er i lag med.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 09:28Vi är tre (Micke, Leffe, jag) som tänker lämna bilar i Ystad och ta en taxi till start. Är nån mer intresserad så finns ju plats. Tar taxi vid 19-hugget från torget vid målet.
Vi är tre (Micke, Leffe, jag) som tänker lämna bilar i Ystad och ta en taxi till start. Är nån mer intresserad så finns ju plats. Tar taxi vid 19-hugget från torget vid målet.
Quote from Kicki K on 24 July 2010, 10:35Önskar er alla lycka och en riktigt skön löptur.
Janne, jag förusätter att du tänker väl inte bli sämre än förra året:)
Önskar er alla lycka och en riktigt skön löptur.
Janne, jag förusätter att du tänker väl inte bli sämre än förra året:)
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 01:11Hur gick det?
Hur gick det?