Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 23:00Känns lite som nattorientering 😉
Känns lite som nattorientering 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 12:40Nu börjar hemsidan uppdateras..hade lite problem med mitt publiceringsverktyg.
4st anmälda just nu och vi borde jobba för att få ihop ett 10tal åtminstone.
Nu börjar hemsidan uppdateras..hade lite problem med mitt publiceringsverktyg.
4st anmälda just nu och vi borde jobba för att få ihop ett 10tal åtminstone.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 17:14Efter mitt första marathon i helgen så funderar jag på om jag någonsin ska springa så långt fler gånger 😉
Efter mitt första marathon i helgen så funderar jag på om jag någonsin ska springa så långt fler gånger 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 13:20Är det start på kvällen den 24/7 eller är det målgång den 24/7?? Vet inte om jag missat denna info nånstans.
Är det start på kvällen den 24/7 eller är det målgång den 24/7?? Vet inte om jag missat denna info nånstans.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 10:14Starten går lördagen den 24/7 kl 21.00. Målgång sker således efter midnatt 🙂 Jag tror att man kan nå under 10timmar om man kämpar hårt.
Planerad målgång 07-12 Söndagen den 25/7
Starten går lördagen den 24/7 kl 21.00. Målgång sker således efter midnatt 🙂 Jag tror att man kan nå under 10timmar om man kämpar hårt.
Planerad målgång 07-12 Söndagen den 25/7
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 18:15Nu är vi 6 deltagare och en 7:e på väg in.
Jan Hansson
Krister Hansson
Leif Åhlander
Anders Löfgren
Ross Nugent
Zingo AnderssonSnart även Bengt Johansson?
Nu är vi 6 deltagare och en 7:e på väg in.
Jan Hansson
Krister Hansson
Leif Åhlander
Anders Löfgren
Ross Nugent
Zingo Andersson
Snart även Bengt Johansson?
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:27Vad kul! KAsnke vi blir tio pers! När kommer första dam?
Vad kul! KAsnke vi blir tio pers! När kommer första dam?
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 13:23Vad skoj att ni börjar bli lite folk. Hur ser det ut på funktionärssidan då?
Vad skoj att ni börjar bli lite folk. Hur ser det ut på funktionärssidan då?
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 11:00Jag ska posta in min anmälan i kväll när jag kommer åt min internetbank. Ska man behöva träna sandlöpning tro?
Jag ska posta in min anmälan i kväll när jag kommer åt min internetbank. Ska man behöva träna sandlöpning tro?
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 12:10Micke, bra kämpat i helgen, kul att träffas!
Jag sprang den sandiga delen av banan förra året utan att ha tränat sandlöpning och det gjorde jag utan problem.
På två ställen vill jag minnas att det var lös och djup sand som var väldigt besvärlig och där
Micke, bra kämpat i helgen, kul att träffas!
Jag sprang den sandiga delen av banan förra året utan att ha tränat sandlöpning och det gjorde jag utan problem.
På två ställen vill jag minnas att det var lös och djup sand som var väldigt besvärlig och där