Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:30Jonas, kollade i din träningsdagbok och du springer ju både långt och fort så det borde gå att fixa full moon om du bromsar ner lite. Men du kan ju känna hur det känns efter Köpenhamn. Det här loppet går ju på natten så jag tänker att man joggar rätt lugn
Jonas, kollade i din träningsdagbok och du springer ju både långt och fort så det borde gå att fixa full moon om du bromsar ner lite. Men du kan ju känna hur det känns efter Köpenhamn. Det här loppet går ju på natten så jag tänker att man joggar rätt lugn
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:31Jag är på, Anmäld och klar
Jag är på, Anmäld och klar
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:48Bra nu har antalet anmälda fördubblats till 4st 🙂
Men jag/vi räknar med att vi blir minst 10st som startar.
Ngn/några av FK Studenternas Ultralöpare
Ngn/några från Åhus/Krstd
Stefan S?Och loppet blir definitivt av....
Bra nu har antalet anmälda fördubblats till 4st 🙂
Men jag/vi räknar med att vi blir minst 10st som startar.
Ngn/några av FK Studenternas Ultralöpare
Ngn/några från Åhus/Krstd
Stefan S?
Och loppet blir definitivt av....
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 12:11Tack Anders för positivismen. Nej, man får ju sänka tempot naturligtvis när man springer så långt. Dessutom går det väl inte och "dra på" hur mycket som helst när man springer i mörker?
Tack Anders för positivismen. Nej, man får ju sänka tempot naturligtvis när man springer så långt. Dessutom går det väl inte och "dra på" hur mycket som helst när man springer i mörker?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 19:49Årets 50 miles Haväng-Ystad startar 3v tidigare än förra året. Plus nära fullmåne. Dvs förutsättningarna är bra även för nattlöpning men visst stämmer det att tempot måste anpassas.
Jag hade endast en liten Silva diodlampa förra året men tror att jag kom
Årets 50 miles Haväng-Ystad startar 3v tidigare än förra året. Plus nära fullmåne. Dvs förutsättningarna är bra även för nattlöpning men visst stämmer det att tempot måste anpassas.
Jag hade endast en liten Silva diodlampa förra året men tror att jag kom
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:19Anders, har du sprungit där tidigare? Vilken fart höll du?
Anders, har du sprungit där tidigare? Vilken fart höll du?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 22:50Det här är ett mycket lockande lopp... och säkert mycket vackert. Jag har aldrig sett Sverige så vackert som Haväng klockan fyra en sommarmorgon. Fast framemot fyratiden lär man ju inte vara speciellt observant.
Det här är ett mycket lockande lopp... och säkert mycket vackert. Jag har aldrig sett Sverige så vackert som Haväng klockan fyra en sommarmorgon. Fast framemot fyratiden lär man ju inte vara speciellt observant.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:17Jonas, jag skulle sprungit GAX 50 miles förra året men min son blev sjuk så jag ställde in. Istället sprang jag själv några veckor senare, men då på dagtid och inte hela banan utan 65 km.
Det var omöjligt att hålla en jämn fart. Vissa partier lös sandst
Jonas, jag skulle sprungit GAX 50 miles förra året men min son blev sjuk så jag ställde in. Istället sprang jag själv några veckor senare, men då på dagtid och inte hela banan utan 65 km.
Det var omöjligt att hålla en jämn fart. Vissa partier lös sandst
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:31@Anders, ja man kunde ju på kurvorna se var du passerade Stenshuvud 😉
Hur tror du det är och springa sträckan i mörker? Jag skulle förmodligen helt villa bort mig och hamna vilse 🙂
@Anders, ja man kunde ju på kurvorna se var du passerade Stenshuvud 😉
Hur tror du det är och springa sträckan i mörker? Jag skulle förmodligen helt villa bort mig och hamna vilse 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 07:58Jonas,
jag tror det kan vara lite knepigt på sina håll i mörker, men mycket går längs stranden så det räcker att sikta söderut. Kolla förra årets tråd om GAX, där ger flera rutinerade deltagare tips om var det är extra knepigt.
Där jag kan tänka mig är
Jonas,
jag tror det kan vara lite knepigt på sina håll i mörker, men mycket går längs stranden så det räcker att sikta söderut. Kolla förra årets tråd om GAX, där ger flera rutinerade deltagare tips om var det är extra knepigt.
Där jag kan tänka mig är