Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 07:03Från hjälpsidan:
Vad är skillnaden mellan sidor och grupper? Vilken ska jag skapa?
Med sidor kan verkliga organisationer, företag, kändisar och varumärken kommunicera med ett stort antal personer som gillar dem. Sidor får bara skapas och hanteras av off
Från hjälpsidan:
Vad är skillnaden mellan sidor och grupper? Vilken ska jag skapa?
Med sidor kan verkliga organisationer, företag, kändisar och varumärken kommunicera med ett stort antal personer som gillar dem. Sidor får bara skapas och hanteras av off
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 22:23Tycker att alla som är sugna på att springa riktigt långt nästa år bör fundera på detta lopp. Snart anmälningsdags.
Tycker att alla som är sugna på att springa riktigt långt nästa år bör fundera på detta lopp. Snart anmälningsdags.
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 08:35Någon som vet när anmälan till 50 miles-varianten öppnar?
Fan vad svårt att bestämma vad man vill göra nästa år... Jag vill ta revansch på 100 miles, putsa min tid på maran och milen, testa något tidslopp, springa i fjäll och springa längst med kusten i
Någon som vet när anmälan till 50 miles-varianten öppnar?
Fan vad svårt att bestämma vad man vill göra nästa år... Jag vill ta revansch på 100 miles, putsa min tid på maran och milen, testa något tidslopp, springa i fjäll och springa längst med kusten i
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 17:42Vet ej när anmälan till Full Moon Race nästa år öppnar. Det är svårt med så många alternativ nu till nästa år. Något måste man ju välja. Det beror på vad du vill uppleva.
Vet ej när anmälan till Full Moon Race nästa år öppnar. Det är svårt med så många alternativ nu till nästa år. Något måste man ju välja. Det beror på vad du vill uppleva.
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 15:48GAX 100 miles verkar bli en hit. Bra fokus punkt;)
GAX 100 miles verkar bli en hit. Bra fokus punkt;)
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 12:51"Hej Niklas!
Hjärtligt välkommen till The Gax 100 miles. Du är nu anmäld till loppet"Yes, lyckades knipa en av de åtråvärda och få startplatserna (V)
"Hej Niklas!
Hjärtligt välkommen till The Gax 100 miles. Du är nu anmäld till loppet"
Yes, lyckades knipa en av de åtråvärda och få startplatserna (V)
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 13:24Härligt! Lycka till med träningen nu.
Härligt! Lycka till med träningen nu.
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 18:55Här är också en stolt Gax-plats-norpare. Av pur glädje efter beskedet sprang jag de sista tre milen på SUM-spåret till Haninge och köpte en hamburgare. 🙂
Här är också en stolt Gax-plats-norpare. Av pur glädje efter beskedet sprang jag de sista tre milen på SUM-spåret till Haninge och köpte en hamburgare. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 21:39Kartan över Österlenleden damp ner i brevlådan idag. Synd att det är så långt kvar tills det är gax!! 🙂
Kartan över Österlenleden damp ner i brevlådan idag. Synd att det är så långt kvar tills det är gax!! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 22:55Fick du med boken oxå?
För då har du lite att läsa och plugga in. Kan komma lite frågor efter banan. Man vet aldrig vad som kan hända under GAX100 🙂
Fick du med boken oxå?
För då har du lite att läsa och plugga in. Kan komma lite frågor efter banan. Man vet aldrig vad som kan hända under GAX100 🙂