Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, just det. Lycka till i Grekland!

@ Niklas: plastpåse eller väska går bra. Vi kör tillbaka allt till målet.

/Bernt som kommer att vara funktionär på loppet.

Självklart helt beroende på hur mycket dom ska rymma.
Jag hade till Olympian Race köpt ett 6pack folieformar. Dör jag la min energi. Där jag vill ha lite mer hade jag skopåsar som man får vid vissa lopp och börjar bli rätt många av.
Annars spara några 2l

Glasslådor låter som en bra idé, tål en del smällar och hyfsat mycket regn utan att påverkas. De är ju dessutom bara att kasta efteråt.

Brukar också köra glasslådor av olika storlekar. Smörförpackningar går också bra (med smöret uppätet och diskade) om det är mindre mängd saker man behöver.

Många lopp i både USA och England jag sprungit brukar numera begränsa storleken på dropbag till m

Japp. Jag har idag beställt både Österlen-kartan och en ny race-vest. Det känns som att det börjar närma sig.

Maken har köpt en sån här:
http://victorysportdesign.com/?product=bear-ii-6

De kan skeppa till Sverige. Bra att de skrev "gift" på paketet så slapp han tullen.

Väskan har en hel del små finurliga tekniska lösningar, men den är inte gigantiskt stor så

Nu på fredag har vi bestämt oss för att äta middag tillsammans med några av de tävlande. Vi har bestämt på Facebook att samlas på Restaurang & Pizzeria Hamngatan i Ystad kl. 17.30-18.00 för att ladda inför morgondagen.

Ni hittar restaurangen här:
http:/

Det kommer också vara en samling 15.00 på tågstationen för att hinna kolla några ställen på banan under max 2 timmars tid. Framför allt blir det nog de delar som kan bedömas trixiga i mörkret alltså efter Haväng. Även vätskestationen i Skillinge och depån

Det var det jag var rädd för - att man bör ha ett facebook-konto för att springa detta lopp 🙁

Önskar fortfarande att svenska lopp skulle kunna ta efter det som de utländska lopp jag sprungit gör, att låta även de som inte har facebook-konton se FB-sido