Quote from Funbeat user on 7 September 2013, 00:10Vinner gör den som har svarat rätt på flest frågor?
Vinner gör den som har svarat rätt på flest frågor?
Quote from Funbeat user on 7 September 2013, 07:30Ok,ok... var beställer man kartan över Österlenleden? 🙂
Ok,ok... var beställer man kartan över Österlenleden? 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2013, 08:02Nä, shit, ingen bok!!! Attans, det här kommer gå åt pipsvängen!!!!! (#)
@Niklas: Du beställer kartan här: http://online2.citybreak.com/Search/merchandise/search.aspx?onlineid=1610746351&culture=sv-SE
Nä, shit, ingen bok!!! Attans, det här kommer gå åt pipsvängen!!!!! (#)
@Niklas: Du beställer kartan här: http://online2.citybreak.com/Search/merchandise/search.aspx?onlineid=1610746351&culture=sv-SE
Quote from Funbeat user on 7 September 2013, 12:21Har en bok att låna ut.
Fast hm då kan jag ju inte skriva frågor.
Hm
Har en bok att låna ut.
Fast hm då kan jag ju inte skriva frågor.
Hm
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 21:34Noterade att det var 2012 års utgåva de sålde på länken ovan, vilket är den senaste. Och det är bra för de gjorde några ledändringar 2010 eller 2011 som kan förvirra en (t ex undertecknad). Fast numera vet jag bättre. (De två ändringar jag känner till är
Noterade att det var 2012 års utgåva de sålde på länken ovan, vilket är den senaste. Och det är bra för de gjorde några ledändringar 2010 eller 2011 som kan förvirra en (t ex undertecknad). Fast numera vet jag bättre. (De två ändringar jag känner till är
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 12:14Jag kom med =)
Jag kom med =)
Quote from Funbeat user on 24 February 2014, 17:48Vi har gjort förändringar i bansträckningen. Mer information om detta finns på vår hemsida. Träna väl!
Vi har gjort förändringar i bansträckningen. Mer information om detta finns på vår hemsida. Träna väl!
Quote from Funbeat user on 13 March 2014, 20:29Anmälan till The Gax 100 miles öppnar igen. Vi har bestämt oss för att utöka antalet startplatser.
Anmälan till The Gax 100 miles öppnar igen. Vi har bestämt oss för att utöka antalet startplatser.
Quote from Funbeat user on 11 May 2014, 18:08Elementära saker som resa och boende är avklarade. Nu börjar finliret i planeringen, t.ex. vad jag ska ha i de tre dropbagsen.
Ombyten av t-tröjor annat tror jag kan behövas längs vägen. Förmodligen kommer jag också placera ut eget pulver, men det beror
Elementära saker som resa och boende är avklarade. Nu börjar finliret i planeringen, t.ex. vad jag ska ha i de tre dropbagsen.
Ombyten av t-tröjor annat tror jag kan behövas längs vägen. Förmodligen kommer jag också placera ut eget pulver, men det beror
Quote from Funbeat user on 11 May 2014, 19:51Tror vi inte är helt klara med den biten. vi har velat lite. Men ska försöka ta samtliga mat7dryck beslut efter nästa helg, då Urban åker ner och rekar lite och jag drar till Grekland och springer lite.
Sedan kan jag koncentrera mig mer på GAX 🙂
Tror vi inte är helt klara med den biten. vi har velat lite. Men ska försöka ta samtliga mat7dryck beslut efter nästa helg, då Urban åker ner och rekar lite och jag drar till Grekland och springer lite.
Sedan kan jag koncentrera mig mer på GAX 🙂