Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vinner gör den som har svarat rätt på flest frågor?

Ok,ok... var beställer man kartan över Österlenleden? 🙂

Nä, shit, ingen bok!!! Attans, det här kommer gå åt pipsvängen!!!!! (#)

@Niklas: Du beställer kartan här: http://online2.citybreak.com/Search/merchandise/search.aspx?onlineid=1610746351&culture=sv-SE

Har en bok att låna ut.
Fast hm då kan jag ju inte skriva frågor.
Hm

Noterade att det var 2012 års utgåva de sålde på länken ovan, vilket är den senaste. Och det är bra för de gjorde några ledändringar 2010 eller 2011 som kan förvirra en (t ex undertecknad). Fast numera vet jag bättre. (De två ändringar jag känner till är

Jag kom med =)

Vi har gjort förändringar i bansträckningen. Mer information om detta finns på vår hemsida. Träna väl!

Anmälan till The Gax 100 miles öppnar igen. Vi har bestämt oss för att utöka antalet startplatser.

Elementära saker som resa och boende är avklarade. Nu börjar finliret i planeringen, t.ex. vad jag ska ha i de tre dropbagsen.

Ombyten av t-tröjor annat tror jag kan behövas längs vägen. Förmodligen kommer jag också placera ut eget pulver, men det beror

Tror vi inte är helt klara med den biten. vi har velat lite. Men ska försöka ta samtliga mat7dryck beslut efter nästa helg, då Urban åker ner och rekar lite och jag drar till Grekland och springer lite.
Sedan kan jag koncentrera mig mer på GAX 🙂