Quote from Guest on 29 October 2011, 12:49Hej!
Jag undrar lite över er erfarenhet av löpning med tights med dragkedja vid fotleden. Jag behöver köpa nya tights, men alla tights i butiken hade dragkedja vid fotleden, vilket jag kände torde utgöra risk för skav! Kom således hem utan nya tights.
Få
Hej!
Jag undrar lite över er erfarenhet av löpning med tights med dragkedja vid fotleden. Jag behöver köpa nya tights, men alla tights i butiken hade dragkedja vid fotleden, vilket jag kände torde utgöra risk för skav! Kom således hem utan nya tights.
Få
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 12:59Jag har dragkedja på alla mina tigts, utan den är det svårt att få tightsen på eller av.
Jag har SOC, Nike och Craft. Samtliga med dragkedja och jag har aldrig fått det minst skav.
Jag har dragkedja på alla mina tigts, utan den är det svårt att få tightsen på eller av.
Jag har SOC, Nike och Craft. Samtliga med dragkedja och jag har aldrig fått det minst skav.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 13:02Har dragkedja på mina långa tights, tycker den är totalt onödig (öppnar den aldrig) men har aldrig fått skav.
Tightsen är från Nike och Soc
Har dragkedja på mina långa tights, tycker den är totalt onödig (öppnar den aldrig) men har aldrig fått skav.
Tightsen är från Nike och Soc
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 13:04Samma med mig, har både Nike och Craft och har inga problem med skavsår. Springer iofs aldrig utan strumpor och de skyddar ju om det skulle vara så.
Samma med mig, har både Nike och Craft och har inga problem med skavsår. Springer iofs aldrig utan strumpor och de skyddar ju om det skulle vara så.
Quote from Fredric Lagerström on 29 October 2011, 13:07Jag håller med om att dragkedjan är ganska onödig egentligen. Jag har ju inte skor på när jag tar på eller av dem men jag har inte besvärats av skav heller. Craft.
Jag håller med om att dragkedjan är ganska onödig egentligen. Jag har ju inte skor på när jag tar på eller av dem men jag har inte besvärats av skav heller. Craft.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 13:12Samma här, inget skav och det behövs sällan ngn dragkedja. Däremot har de en tendens att 1) Gå sönder och 2) Gå upp när man springer. Båda delarna irriterande.
Samma här, inget skav och det behövs sällan ngn dragkedja. Däremot har de en tendens att 1) Gå sönder och 2) Gå upp när man springer. Båda delarna irriterande.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 13:15Jag har ett par Adidas med dragkedja som går bakom fotknölen. Jag har också ett par Craft med dragkedja som ligger an mot fotknölen. Oavsett vilka tights jag haft på mig har aldrig fått skav eller ens reflekterat över obehag vid fotknölen. Jag tror inte d
Jag har ett par Adidas med dragkedja som går bakom fotknölen. Jag har också ett par Craft med dragkedja som ligger an mot fotknölen. Oavsett vilka tights jag haft på mig har aldrig fått skav eller ens reflekterat över obehag vid fotknölen. Jag tror inte d
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 13:16Jag måste ha märkliga fötter som har svårt att få på och av dom utan att riskera att de går sönder. 🙂
Jag måste ha märkliga fötter som har svårt att få på och av dom utan att riskera att de går sönder. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 29 October 2011, 13:18Det är möjligt att man töjer ut dem och att de är lite tjatare som nya. Så kan det vara.
Det är möjligt att man töjer ut dem och att de är lite tjatare som nya. Så kan det vara.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 13:19Kapar tråden lite - vad är vitsen med såna där tygflärpar man har under fötterna på vissa byxor? Att de inte ska åka upp? Fixar inte tyngdkraften det automatiskt? Jag brukar sprätta bort mina.
BILD:http://www.startfitness.co.uk/uploads/images_products_la
Kapar tråden lite - vad är vitsen med såna där tygflärpar man har under fötterna på vissa byxor? Att de inte ska åka upp? Fixar inte tyngdkraften det automatiskt? Jag brukar sprätta bort mina.
BILD:http://www.startfitness.co.uk/uploads/images_products_la