Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 00:01Jag tycker blixtlåsen skaver och är totalt meningslösa.
Jag tycker blixtlåsen skaver och är totalt meningslösa.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 00:35Håller helt med Marcus, dragkedja är att föredra och har inte orsakat mig några besvär. Avsaknad av sådana på t ex kompressionsbrallor genererar alltid glada tillrop när jag på akrobatiska manér försöker avlägsna plagget inför publik.
Håller helt med Marcus, dragkedja är att föredra och har inte orsakat mig några besvär. Avsaknad av sådana på t ex kompressionsbrallor genererar alltid glada tillrop när jag på akrobatiska manér försöker avlägsna plagget inför publik.
Quote from Camilla Höög on 30 October 2011, 10:47Om det blir för varmt när jag springer i långa tights så öppnar jag dragkedjorna och drar upp bensluten upp över knäna så det blir som knickers. Går inte utan dragkedjor.
Jag har aldrig råkat ut för skav. Är nog viss risk att få det om de inte sitter rikt
Om det blir för varmt när jag springer i långa tights så öppnar jag dragkedjorna och drar upp bensluten upp över knäna så det blir som knickers. Går inte utan dragkedjor.
Jag har aldrig råkat ut för skav. Är nog viss risk att få det om de inte sitter rikt
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 11:47Jenny kolla in American Apparels tights "Nylon Tricot Legging" dom finns i massor av snygga färger och är utan dragkedja! Dom andas mycket bra och är därför svala, används med fördel i varmare väder och eller inomhus.
http://store.americanapparel.eu/rnt3
Jenny kolla in American Apparels tights "Nylon Tricot Legging" dom finns i massor av snygga färger och är utan dragkedja! Dom andas mycket bra och är därför svala, används med fördel i varmare väder och eller inomhus.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:09För länge sen hade jag aldrig dragkedja. Hänger det inte i hop med att moderna material stretchar sämre - nu viktigare att de är jättetighta o blanka o balla?
För länge sen hade jag aldrig dragkedja. Hänger det inte i hop med att moderna material stretchar sämre - nu viktigare att de är jättetighta o blanka o balla?
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:39Anders: kan nog ha med saken att göra, att materialen är annorlunda. Grävde fram ett par nu som var från gamla goda 90-talet.. 😀 Hehe.. Och dom är mkt, mkt stretchigare. Men nog snarare blankare. Och så blev dom korvigare, inte lika tighta, fast dom är s
Anders: kan nog ha med saken att göra, att materialen är annorlunda. Grävde fram ett par nu som var från gamla goda 90-talet.. 😀 Hehe.. Och dom är mkt, mkt stretchigare. Men nog snarare blankare. Och så blev dom korvigare, inte lika tighta, fast dom är s
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:43såg länken: http://store.americanapparel.eu/rnt38.html;
ja mer sådana är dom jag grävde fram ur garderoben(med ful reklamlogga på, från brosans sponsrade elitkarrär); dom verkar nästan outslitliga; bortsett från att dom blivit korvigare med åren. Men min
såg länken: http://store.americanapparel.eu/rnt38.html;
ja mer sådana är dom jag grävde fram ur garderoben(med ful reklamlogga på, från brosans sponsrade elitkarrär); dom verkar nästan outslitliga; bortsett från att dom blivit korvigare med åren. Men min
Quote from Catharina Brattlin on 30 October 2011, 12:46Jag har dragkedjor på alla mina långa Craft-tights och trots låga strumpor, dvs jämns med skokanten, har jag aldrig fått skav.
Dragkedjan är perfekt om jag upptäcker att jag egentligen borde ha haft 3/4-tights på mig istället. 🙂
Jag har dragkedjor på alla mina långa Craft-tights och trots låga strumpor, dvs jämns med skokanten, har jag aldrig fått skav.
Dragkedjan är perfekt om jag upptäcker att jag egentligen borde ha haft 3/4-tights på mig istället. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 23:36Är det bara för mig den där flärpen (som man håller i när man drar ihop dragkedjan) på dragkedjorna alltid går av efter ett tag?
Är det bara för mig den där flärpen (som man håller i när man drar ihop dragkedjan) på dragkedjorna alltid går av efter ett tag?
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 01:13Jag tycker det är himla praktiskt med dragkedja på baksidan (vid rumpan) också så man kan lägga nycklar där.
Jag tycker det är himla praktiskt med dragkedja på baksidan (vid rumpan) också så man kan lägga nycklar där.