Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 18:09precis nu e de slut på vintersäsongen för i helgen är det rättviksmarkand som är milstolpen i alla klädval hännuppa. efter markanden åker hellehansen/långbyxera av och kortbyxerna på, oavsett väder. tvärtom då på höstmarknaden
precis nu e de slut på vintersäsongen för i helgen är det rättviksmarkand som är milstolpen i alla klädval hännuppa. efter markanden åker hellehansen/långbyxera av och kortbyxerna på, oavsett väder. tvärtom då på höstmarknaden
Quote from Elias Engqvist on 1 May 2008, 19:06Fast idag körde jag lite MTB i skogen o då var de långböxera på! (Fast jag bor ju utanför Hedemora ja)
Fast idag körde jag lite MTB i skogen o då var de långböxera på! (Fast jag bor ju utanför Hedemora ja)
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 19:59hedemora e ju söder över så ja förstår dig illa=)
hedemora e ju söder över så ja förstår dig illa=)
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:00Tur man inte har brytningsfel.
Tur man inte har brytningsfel.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:34Dubbla byxor nyss ... huga
Dubbla byxor nyss ... huga
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 10:44Jag joggar i aerobicsbyxor.....
Jag joggar i aerobicsbyxor.....
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 08:25Jag är ledsen, mina justa vinlila Craft capri har gömt sig ... var förlägger man såna? Jag har kollat i tvättkorgen.
Jag är ledsen, mina justa vinlila Craft capri har gömt sig ... var förlägger man såna? Jag har kollat i tvättkorgen.