Quote from Berit Bengtson on 22 March 2014, 17:21Mikael:
Inte om du klarar av att "nöja dig" med en enklare, och billigare, cykel än den du ger till din fru!
Mikael:
Inte om du klarar av att "nöja dig" med en enklare, och billigare, cykel än den du ger till din fru!
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2014, 18:09Thomas Lidström, var inte så jävla Jante! "Kom inte här och tro att du är nåt". Det är sådana som du som får folk att INTE vilja dela med sig av sina erfarenheter och hjälpa andra. Världen är tillräckligt full av uppblåsta egon som bara ser till sitt ege
Thomas Lidström, var inte så jävla Jante! "Kom inte här och tro att du är nåt". Det är sådana som du som får folk att INTE vilja dela med sig av sina erfarenheter och hjälpa andra. Världen är tillräckligt full av uppblåsta egon som bara ser till sitt ege
Quote from Funbeat user on 22 March 2014, 19:00Nu tycker jag nog att du överreagerar en aning, jag påpekar ju specifikt att det är helt rätt att hålla sin egen klubb före andra. Du har hjälpt många (inklusive undertecknad för ett par år sedan, sadelskolan har ju några år på nacken men är fortfarande l
Nu tycker jag nog att du överreagerar en aning, jag påpekar ju specifikt att det är helt rätt att hålla sin egen klubb före andra. Du har hjälpt många (inklusive undertecknad för ett par år sedan, sadelskolan har ju några år på nacken men är fortfarande l
Quote from Rasmus Olsson on 22 March 2014, 21:00Gjorde väl det.
Men när ca 22% av Sveriges befolkning bor i Storstockholm och hovet råkar vara Sveriges största cykelklubb, blir det lätt så.
Skryt om din egen klubb! Ni måste ju va gôrmöe tuffare än oss, med alla isbjörnar å pingviner på vägarna.
Men
Gjorde väl det.
Men när ca 22% av Sveriges befolkning bor i Storstockholm och hovet råkar vara Sveriges största cykelklubb, blir det lätt så.
Skryt om din egen klubb! Ni måste ju va gôrmöe tuffare än oss, med alla isbjörnar å pingviner på vägarna.
Men
Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 19:25Tack för den eminenta listan!
Hälsningar från en som går i cykeltankar, men har svårt att förstå denna nya värld av prylar och termer… 😉
Tack för den eminenta listan!
Hälsningar från en som går i cykeltankar, men har svårt att förstå denna nya värld av prylar och termer… 😉
Quote from Rasmus Olsson on 27 March 2014, 14:22Sara, jag har bara skrapat på ytan! Välkommen i träsket och beroendet.
Sara, jag har bara skrapat på ytan! Välkommen i träsket och beroendet.
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 17:18Tack Bruse för tipsen. Cykel har införskaffats men det är en djungel att få till resten. 🙂
Tack Bruse för tipsen. Cykel har införskaffats men det är en djungel att få till resten. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 March 2014, 17:55Självklart! Hur skulle det annars vara om det vore enkelt? Som att spela fotboll?
Självklart! Hur skulle det annars vara om det vore enkelt? Som att spela fotboll?
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 09:06Än en gång, tack Bruse! Du är en uppskattad tillgång!
Nå, jag undrar hur du ser på köpa räser på nätet? Prismässigt får man ju väldigt mkt mer för pengarna men nackdelen är ju främst att man inte kan testa den innan. En av mina cyklande vänner påstår att
Än en gång, tack Bruse! Du är en uppskattad tillgång!
Nå, jag undrar hur du ser på köpa räser på nätet? Prismässigt får man ju väldigt mkt mer för pengarna men nackdelen är ju främst att man inte kan testa den innan. En av mina cyklande vänner påstår att
Quote from Rasmus Olsson on 28 March 2014, 10:06Köper du i en bra cykelbutik, får du hjälp med att få exakt rätt modell, och i många fall, ställa in den hyfsat (inte en riktig bajkfitt).
Om du ska köpa räcer för första gången och inte har erfarenhet av storlekar osv, så tycker jag ändå du ska undvika
Köper du i en bra cykelbutik, får du hjälp med att få exakt rätt modell, och i många fall, ställa in den hyfsat (inte en riktig bajkfitt).
Om du ska köpa räcer för första gången och inte har erfarenhet av storlekar osv, så tycker jag ändå du ska undvika