Quote from Funbeat user on 31 March 2014, 09:48Hej Bullen!
(eller var det Bruce?)Jag har kollat efter begagnade hojar i två år, gratislånat hojar av kompisar, jag har läst på nätet om billiga tyska cyklar, ramstorlekar o rakade ben, om wellpapp och vikten av att trampa fort, om Campa versus Shimano
Hej Bullen!
(eller var det Bruce?)
Jag har kollat efter begagnade hojar i två år, gratislånat hojar av kompisar, jag har läst på nätet om billiga tyska cyklar, ramstorlekar o rakade ben, om wellpapp och vikten av att trampa fort, om Campa versus Shimano
Quote from Funbeat user on 31 March 2014, 11:54Om handlarn är trevlig och du har fått honom rekommenderad (så att man vet att service funkar) så tror jag inte du kommer ångra dig 🙂
Om handlarn är trevlig och du har fått honom rekommenderad (så att man vet att service funkar) så tror jag inte du kommer ångra dig 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 31 March 2014, 20:05+1 på Petter. Känns han seriös så ta han. Eller cykeln iallafall. Handlarn kanske redan är gift? Som jag skrivit, alltid skönt köpa över disk å kunna få råd å hjälp instant.
+1 på Petter. Känns han seriös så ta han. Eller cykeln iallafall. Handlarn kanske redan är gift? Som jag skrivit, alltid skönt köpa över disk å kunna få råd å hjälp instant.