Quote from Guest on 4 July 2009, 10:30-Undrar helt enkelt vad ni föredrar att ha med er ut på era "längre" pass som extra energi?
-Förutom vätska..
(H)
-Undrar helt enkelt vad ni föredrar att ha med er ut på era "längre" pass som extra energi?
-Förutom vätska..
(H)
Quote from Håkan Öhling on 4 July 2009, 10:40Hemgjorda energikakor och gel att ha det blir kris...
Hemgjorda energikakor och gel att ha det blir kris...
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 10:50Du behöver inte ha med dig nånting, det finns tilltugg i spåret! I dagsläget funkar smultron bäst, om någon/några veckor är det blåbär som gäller, sen lingon. 🙂
Helt ärligt så har jag bara några nöd-dextrosol med mig när passet sträcker sig över 25km
Du behöver inte ha med dig nånting, det finns tilltugg i spåret! I dagsläget funkar smultron bäst, om någon/några veckor är det blåbär som gäller, sen lingon. 🙂
Helt ärligt så har jag bara några nöd-dextrosol med mig när passet sträcker sig över 25km
Quote from Catharina Brattlin on 4 July 2009, 10:52Nötcrème. (H:)
Om det behövs eller inte vet jag inte, men gott är det!
Nötcrème. (H:)
Om det behövs eller inte vet jag inte, men gott är det!
Quote from Fredric Lagerström on 4 July 2009, 11:01Jag hade länge en liten haribopåse i fickan. Tänkt nödproviant. Den klarade tvättar
och allting.
Nötcreme är ju bara så gott! Det ska jag testa. En bra belöning att se fram emot!
Jag hade länge en liten haribopåse i fickan. Tänkt nödproviant. Den klarade tvättar
och allting.
Nötcreme är ju bara så gott! Det ska jag testa. En bra belöning att se fram emot!
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 12:22...kanske en burk jordnötssmör??
Brukar alltid "ladda" med nån matsked eller två före träning och gärna efteråt oxå.
...kanske en burk jordnötssmör??
Brukar alltid "ladda" med nån matsked eller två före träning och gärna efteråt oxå.
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 19:27Ingenting, bara vatten om det är varmt ute, annars inte det heller.
Ingenting, bara vatten om det är varmt ute, annars inte det heller.
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 19:36Idag hade jag huvudsakligen nötter, med lite torkad frukt och några salttabletter till. Smidigt sätt att få i sig en hyfsad måltid utan att behöva sakta ner eller stanna. Just add water.
Idag hade jag huvudsakligen nötter, med lite torkad frukt och några salttabletter till. Smidigt sätt att få i sig en hyfsad måltid utan att behöva sakta ner eller stanna. Just add water.
Quote from Johan Malmberg on 4 July 2009, 21:35Nötcreme här också! Men oftast bara vatten, den gamla nötcremen som ligger i vätskebältet är det nog dags att kassera för länge sedan.
Nötcreme här också! Men oftast bara vatten, den gamla nötcremen som ligger i vätskebältet är det nog dags att kassera för länge sedan.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 09:47Jag har alltid med mig en hundralapp på alla mina pass. Då kan man alltid ta och köpa sig något när det är svårt att orka hem.
Jag har alltid med mig en hundralapp på alla mina pass. Då kan man alltid ta och köpa sig något när det är svårt att orka hem.