Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 22:30Det är nötcreme med salmiaksmak som gäller alltså. Ska komma ihåg det när jag väl börjar träna 🙂
Det är nötcreme med salmiaksmak som gäller alltså. Ska komma ihåg det när jag väl börjar träna 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 10:08Allt är ju relativt. På pass upp till 30k är det inte ofta man behöver äta något alls. Annars brukar jag tugga en sesamkaka eller ta en dextro. Jag tycker att man ska hålla sig borta från att äta på för korta pass. Det är ju löpning det ska sysslas med. I
Allt är ju relativt. På pass upp till 30k är det inte ofta man behöver äta något alls. Annars brukar jag tugga en sesamkaka eller ta en dextro. Jag tycker att man ska hålla sig borta från att äta på för korta pass. Det är ju löpning det ska sysslas med. I
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 10:11Linda: Ja det är ju lite upp till hur man tycker givetvis,själv tycker jag
att det blir "extra nice" att ex ha med sig ngt lite gött i bältet..
Då får jag ngt att se fram emot lite extra..:D
Linda: Ja det är ju lite upp till hur man tycker givetvis,själv tycker jag
att det blir "extra nice" att ex ha med sig ngt lite gött i bältet..
Då får jag ngt att se fram emot lite extra..:D
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 22:33Kjell: hur står sig Dextrosol salmiak mot de gamla hederliga Djungelvrålen? Naturligtvis bryr jag mig enbart om smaken i munnen (äckliga saker äter man inte oavsett hur "nyttiga" de är).
Kjell: hur står sig Dextrosol salmiak mot de gamla hederliga Djungelvrålen? Naturligtvis bryr jag mig enbart om smaken i munnen (äckliga saker äter man inte oavsett hur "nyttiga" de är).
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 22:44Tänk om Lakrisal är en hit i spåret? Favvogodis. Kanske hjälper mot krampkänningen jag får på långpass....?
Tänk om Lakrisal är en hit i spåret? Favvogodis. Kanske hjälper mot krampkänningen jag får på långpass....?
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 23:40Ja Dextrosol Salmiak smakar precis som den där lilla saltisen som fanns för en massa år sedan som liksom smälte i munnen å var torr tablett på det yttre typ...(Hjälp mig Christer...du vet vad jag pratar om?????). Konstigt att ni inte har smakat denna. Köp
Ja Dextrosol Salmiak smakar precis som den där lilla saltisen som fanns för en massa år sedan som liksom smälte i munnen å var torr tablett på det yttre typ...(Hjälp mig Christer...du vet vad jag pratar om?????). Konstigt att ni inte har smakat denna. Köp
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 11:08Finns också en styckförpackad variant av Dextrosol (minns inte vad den heter), det är runda tabletter i kanske 5-6 olika exotiska smaker. Det fiffiga med denna tablett är att man kan ha den länge i vätskebältet utan att äta up den ;o)
Styckförpackningen g
Finns också en styckförpackad variant av Dextrosol (minns inte vad den heter), det är runda tabletter i kanske 5-6 olika exotiska smaker. Det fiffiga med denna tablett är att man kan ha den länge i vätskebältet utan att äta up den ;o)
Styckförpackningen g
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 09:29Russin!! 🙂
Russin!! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 13 July 2009, 19:26Jag hade med ming Brio nu senast, i backfickan på tajtsen. Var lite orolig innan för att det skulle börja klibba men det var ingen fara. Bitarna var sådär just
lagom mjuka när jag tog dom.
Jag hade med ming Brio nu senast, i backfickan på tajtsen. Var lite orolig innan för att det skulle börja klibba men det var ingen fara. Bitarna var sådär just
lagom mjuka när jag tog dom.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 20:18Brio! Det låter riktigt fint.
Brio! Det låter riktigt fint.