Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTilltugg i spåren?
You need to log in to create posts and topics.

Det är nötcreme med salmiaksmak som gäller alltså. Ska komma ihåg det när jag väl börjar träna 🙂

Allt är ju relativt. På pass upp till 30k är det inte ofta man behöver äta något alls. Annars brukar jag tugga en sesamkaka eller ta en dextro. Jag tycker att man ska hålla sig borta från att äta på för korta pass. Det är ju löpning det ska sysslas med. I

Linda: Ja det är ju lite upp till hur man tycker givetvis,själv tycker jag
att det blir "extra nice" att ex ha med sig ngt lite gött i bältet..
Då får jag ngt att se fram emot lite extra..:D

Kjell: hur står sig Dextrosol salmiak mot de gamla hederliga Djungelvrålen? Naturligtvis bryr jag mig enbart om smaken i munnen (äckliga saker äter man inte oavsett hur "nyttiga" de är).

Tänk om Lakrisal är en hit i spåret? Favvogodis. Kanske hjälper mot krampkänningen jag får på långpass....?

Ja Dextrosol Salmiak smakar precis som den där lilla saltisen som fanns för en massa år sedan som liksom smälte i munnen å var torr tablett på det yttre typ...(Hjälp mig Christer...du vet vad jag pratar om?????). Konstigt att ni inte har smakat denna. Köp

Finns också en styckförpackad variant av Dextrosol (minns inte vad den heter), det är runda tabletter i kanske 5-6 olika exotiska smaker. Det fiffiga med denna tablett är att man kan ha den länge i vätskebältet utan att äta up den ;o)
Styckförpackningen g

Russin!! 🙂

Jag hade med ming Brio nu senast, i backfickan på tajtsen. Var lite orolig innan för att det skulle börja klibba men det var ingen fara. Bitarna var sådär just
lagom mjuka när jag tog dom.

Brio! Det låter riktigt fint.