Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 09:54Johan:Haha ev tillräckligt till en taxi med.. 😉
Johan:Haha ev tillräckligt till en taxi med.. 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 10:20Johan, det där beror ju på var an bor och springer... här är det oftare längre till en mack/kiosk än hem 🙂
Johan, det där beror ju på var an bor och springer... här är det oftare längre till en mack/kiosk än hem 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 11:14AT: Ja det är klar att det beror på vart man springer. Jag springer ofta genom staden för att komma till Skatås eller så springer jag till och från jobb. Då finns det alltid en kiosk affär.
Har aldrig använt min hundring. Dock när innan jag började med
AT: Ja det är klar att det beror på vart man springer. Jag springer ofta genom staden för att komma till Skatås eller så springer jag till och från jobb. Då finns det alltid en kiosk affär.
Har aldrig använt min hundring. Dock när innan jag började med
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 16:15hemgjorda runekakor.
hemgjorda runekakor.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:43Dextrosol SALMIAK..;)
Dextrosol SALMIAK..;)
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 23:49Dryck: Fläderblomssaft. Före, under och efter. Me like! (H:)
Tilltugg (vid riktigt långa pass): Cashewnötter och russin.
Dryck: Fläderblomssaft. Före, under och efter. Me like! (H:)
Tilltugg (vid riktigt långa pass): Cashewnötter och russin.
Quote from Therese Linner on 9 July 2009, 16:30Kjelle, ytterligare något nytt för mig: FINNS Dextrosol i SALMIAK och jag har MISSAT DET?!?
Kjelle, ytterligare något nytt för mig: FINNS Dextrosol i SALMIAK och jag har MISSAT DET?!?
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 19:04kjell sitter inne på så mycket fint!!!!
kjell sitter inne på så mycket fint!!!!
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 21:37Ähhhheee...tjejer!!!...nu gör ni så att jag rodnar så där igen....typ..?!
Visst har dom kommit ut med den i Salmiak å då smakar det inte typ torrfoder för hund/katt utan är en underbar smekning av alla våra smaklökar å det är ju näst intill att man bara v
Ähhhheee...tjejer!!!...nu gör ni så att jag rodnar så där igen....typ..?!
Visst har dom kommit ut med den i Salmiak å då smakar det inte typ torrfoder för hund/katt utan är en underbar smekning av alla våra smaklökar å det är ju näst intill att man bara v
Quote from Therese Linner on 9 July 2009, 22:10Men Kjelle, nu måste jag ju ta och träna lite mer för att matcha nivån på supporten...
Men Kjelle, nu måste jag ju ta och träna lite mer för att matcha nivån på supporten...