Quote from Lotta Lindström on 30 December 2008, 21:46Vilket bra tips Kjell. Det ska jag prova tror jag. Med tanke på mina benhinnor blir det nog iofs typ 100 steg gå och 5 springa i början men det borde ju funka.
Vilket bra tips Kjell. Det ska jag prova tror jag. Med tanke på mina benhinnor blir det nog iofs typ 100 steg gå och 5 springa i början men det borde ju funka.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 21:52"Men om man då bor ute i perreferin som jag å det finns bara lyktstolpar på typ sju mils avstånd då??????"
Kjell: Har du inte plogpinnar hos dig? Det har jag på småvägarna hos mig, och dom funkar lika bra som lyktstolpar. 😉
"Men om man då bor ute i perreferin som jag å det finns bara lyktstolpar på typ sju mils avstånd då??????"
Kjell: Har du inte plogpinnar hos dig? Det har jag på småvägarna hos mig, och dom funkar lika bra som lyktstolpar. 😉
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 10:52Klocka funkar ju oxå som intervallhjälpmedel, i brist på pinnar och stolpar...
Fast i den riktigt perifera periferin kanske solur fortfarande är gängse tidsmätare?
Klocka funkar ju oxå som intervallhjälpmedel, i brist på pinnar och stolpar...
Fast i den riktigt perifera periferin kanske solur fortfarande är gängse tidsmätare?
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 11:561000 tack för alla tips! Sprang drygt 4 km igår, energisnålt, med mikropauser, gick hur bra som helst. Lite träningsvärk idag, men mer som att jag känner mig nyttig. 🙂
1000 tack för alla tips! Sprang drygt 4 km igår, energisnålt, med mikropauser, gick hur bra som helst. Lite träningsvärk idag, men mer som att jag känner mig nyttig. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 18:54Vad är plogpinnar för någe?????
Vi har ju inga plogbilar ens....hehehe.....bara snö å åter snö....plogpinnarna är nog översnöade!!??!!//Kjell.
Vad är plogpinnar för någe?????
Vi har ju inga plogbilar ens....hehehe.....bara snö å åter snö....plogpinnarna är nog översnöade!!??!!//Kjell.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 13:36Maria, då är du på väg då.
Och som flera sa ovan, ta inte med dej ALLA goda råd på en gång vid varje löpning, det blir bara snurrigt. Lägg till nåt litet trick då och då. Snart nog kommer du ha en "arsenal" med saker du har användning för vid varje löptil
Maria, då är du på väg då.
Och som flera sa ovan, ta inte med dej ALLA goda råd på en gång vid varje löpning, det blir bara snurrigt. Lägg till nåt litet trick då och då. Snart nog kommer du ha en "arsenal" med saker du har användning för vid varje löptil